Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 95 m²
- 3ª Planta
Pis en venda a El Grao
Castellón de la Plana / Castelló de la Plana
Fincas lledo le presenta un bonito piso en el centro del grao 3º sin ascensor, a un pasito del puerto del grao y de la playa, con todos los servicios cerca , muy bien comunicado con el tram para moverse a Castellon. 3 habitaciones, 1 baño reformado con ducha, cocina reformada y equipada con ducha. Suelo de parket, salón comedor con salida a un balcón con vistas. // SE VENDE TODO CON MUEBLES Y CON ELECTRODOMESTICOS//
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
3a PlantaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
- Armaris
- Electrodomèstics
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
330 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
330 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
95.000 €
Impostos i despeses de la compra:
7.441 €
Cost total de l'immoble:
102.441 €
Estalvi aportat:
19.000 €
Import de la hipoteca:
83.441 €
Interessos totals:
35.248 €
Cost total amb hipoteca
137.689 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.