Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 140 m²
- 250 m² terreny
Casa o xalet en venda a Calle Sardina, El Grao
Castellón de la Plana / Castelló de la Plana
Esta encantadora casa en venta en Castelló de la Plana, situada en la zona de Grao, ofrece una superficie total de 140 m², con una parcela de 250 m². La propiedad cuenta con 3 habitaciones dobles, 2 baños y está adaptada para personas con discapacidad. Además, dispone de aire acondicionado, chimenea, terraza y se encuentra en buen estado de conservación. La casa se caracteriza por ser luminosa, soleada y está ubicada en una zona urbanizada, ideal para aquellos que buscan un hogar acogedor en una de las zonas más destacadas de Castelló de la Plana.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Terrassa
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
620 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
620 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
180.000 €
Impostos i despeses de la compra:
12.796 €
Cost total de l'immoble:
192.796 €
Estalvi aportat:
36.000 €
Import de la hipoteca:
156.796 €
Interessos totals:
66.236 €
Cost total amb hipoteca
259.032 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.