Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 3 banys
- 125 m²
Casa o xalet en venda a Punta Prima, Port d'Aro
Castell d'Aro, Platja d'Aro i s'Agaró
Propiedad exclusiva en la zona privilegiada de Port-Marina de Platja d’Aro
Casa adosada con salida directa al puerto, ubicada en una comunidad muy tranquila con piscina!
Se compone de dos plantas, en la principal encontramos cocina abierta, salón-comedor con salida la terraza y una habitación con el cuarto de baño. El la planta primera se sitúan tres dormitorios, uno de ellos en suite con salida a la terraza con espectaculares vistas al puerto y mar, y un baño a compartir entre otras dos habitaciones.
La ubicación la hace totalmente única, su proximidad a la playa natural de Sa Conca y a la vez al centro de Platja d’Aro donde hay amplia oferta de comercio, restauración y ocio.
Dispone de aire acondicionado y calefacción por conductos en toda la casa, plaza de párking privada cerrada y se me vende totalmente equipada.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
EstAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:189 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:32 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Parquet
- Terrassa
- Piscina
- Suite - amb bany
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Microones
- Nevera
- Balcó
- Piscina comunitària
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
2.855 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
2.855 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
800.000 €
Impostos i despeses de la compra:
82.497 €
Cost total de l'immoble:
882.497 €
Estalvi aportat:
160.000 €
Import de la hipoteca:
722.497 €
Interessos totals:
305.208 €
Cost total amb hipoteca
1.187.705 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.