Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 1 bany
- 62 m²
Pis en venda a Canovelles
Canovelles
IDEAL INVERSORES (piso alquilado)
INMOMAER les ofrece vivienda en el municipio de Canovellas, situado en una segunda planta sin ascensor.
Dispone de 60m² distribuidos en salon comedor con salida a amplio balcon, cocina independiente con lavadero, tres dormitorios, dos dobles y uno individual,baño completo con ducha.
Su ubicación es excelente por estar situada cerca del centro medico, supermercados y tiendas de alimentación , zonas deportivas, restauracion, zonas verdes y colegios Fácil y rápido acceso a vias principales C-17 y AP-7
¡No dejes que se te adelante, y pide mas información!
En INMOMAER estarás en todo momento asesorado por profesionales con mas de 30 años de experiencia.
SIEMPRE CERCA DE TI
( El PVP indicado no incluye impuestos ni gastos de Escritura)
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
LlogadaAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Molt béAntiguitat
50 a 70 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Balcó
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
456 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
456 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
126.000 €
Impostos i despeses de la compra:
14.503 €
Cost total de l'immoble:
140.503 €
Estalvi aportat:
25.200 €
Import de la hipoteca:
115.303 €
Interessos totals:
48.708 €
Cost total amb hipoteca
189.211 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.