Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 144 m²
Casa adosada en venda a Rozalen (carrascosa), Campos del Paraíso
Campos del Paraíso
INMOBILIARIA ROMERO, vende unifamiliar en Carrascosa del Campo. a 50 km de Cuenca y a 117 km de Madrid. ( por autovía ) Aprox. La vivienda cuenta con planta baja que se compone de salón comedor, cocina, con acceso a patio, aseo y garaje cerrado. y en planta primera, tres dormitorios y cuarto de baño completo. Condiciones a convenir. Puede ampliar información en INMOBILIARIA ROMERO, en Cuenca, Cervantes 7 bajo y en el teléfono 969227085
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Jardí Privat
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
323 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
323 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
90.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.841 €
Cost total de l'immoble:
99.841 €
Estalvi aportat:
18.000 €
Import de la hipoteca:
81.841 €
Interessos totals:
34.573 €
Cost total amb hipoteca
134.414 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.