Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 60 m²
- 4ª Planta
Pis en venda a Plaza Església, 5, Caldes de Montbui
Caldes de Montbui
A-DINS 1964 SERVEIS INMOBILIARIS te presenta este magnífico ático situado en el centro de Caldes de Montbui y disfruta de una terraza con unas vistas espectaculares. Se trata de un pequeño piso para reformar, con un encanto muy especial. La finca consta de ascensor y el piso tiene muchas posibilidades. La terraza se accede desde el comedor y tiene un espacio perfecto para tomar el sol, mesa y barbacoa. El piso se distribuye en comedor con salida a terraza, al lado la cocina (con posibilidad de hacer comedor-cocina), un baño completo, una habitación individual y otra habitación doble. Al ser un ático, disfruta de MUCHO sol. Para más información no dudes en contactar con nosotros al 938653946 o al mail xavier@a-dins.com. Estaremos encantados de enseñarte lo que podría ser el proyecto que estabas buscando.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:214 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:45 kg CO₂ m² / any
- Terrassa
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
755 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
755 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
210.000 €
Impostos i despeses de la compra:
22.996 €
Cost total de l'immoble:
232.996 €
Estalvi aportat:
42.000 €
Import de la hipoteca:
190.996 €
Interessos totals:
80.683 €
Cost total amb hipoteca
313.679 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.