Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 250 m²
- 202 m² terreny
Casa adosada en venda a Caldes de Montbui
Caldes de Montbui
Chalet pareado, con espectaculares vistas. Muy cuidado, En planta a pie de calle, garaje amplio para dos coches y zona de lavadero y caldera, en 1º planta, zona multiusos, una habitación y un baño, esta planta se puede transformar en apartamento con entrada independiente, y el planta superior, en planta, salón-comedor con salida a terraza, cocina office, un baño y lavadero, y encima se encuentra la zona de dormitorios con cuatro habitaciones, una de ellas con salida a gran terraza, a la cual se puede acceder también desde el exterior, y un baño. Dobla acristalamiento con palilleria. Calefacción de gasoil. Cerca del centro.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
GasoilCalefacció
GasoilEstat
Molt béAntiguitat
20 a 30 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Gres Ceràmica
- Terrassa
- Cuina Office
- Porta Blindada
- Safareig
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.502 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.502 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
420.000 €
Impostos i despeses de la compra:
44.199 €
Cost total de l'immoble:
464.199 €
Estalvi aportat:
84.000 €
Import de la hipoteca:
380.199 €
Interessos totals:
160.609 €
Cost total amb hipoteca
624.808 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.