Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 59 m²
Pis en venda a Carrer Repòs, 35, Segur de Calafell
Calafell
EXCELENTE OPORTUNIDAD. Se vende piso directo propiedad en segur de calafell. Primera planta con muy poca escaleras, delante DE CAP de segur de Calafell y guardería, a 7 minutos caminando de renfe. Piso de dos habitaciones, PISO ESQUINERO, TODO EXTERIOR, MUCHA LUZ Y SOLEADO balcón-terraza. Buena comunidad, muy tranquila. Zona muy buena, cerca de los servicios. Buen piso para vivir todo el año, como segunda residencia o inversión para alquilar.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Nord-estEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Electrodomèstics
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
488 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
488 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
135.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.403 €
Cost total de l'immoble:
150.403 €
Estalvi aportat:
27.000 €
Import de la hipoteca:
123.403 €
Interessos totals:
52.130 €
Cost total amb hipoteca
202.533 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




