Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 100 m²
Apartament en venda a Carretera Barcelona, 97, Segur de Calafell
Calafell
Apartamento de 55m2 y terraza de 45m2 con 2 dormitorios dobles, cocina abierta al salón, baño con plato de ducha, todo exterior, y una terraza de 45m2 orientación sur, con sol todo el día. Tiene ascensor, plaza de parking, trastero y piscina comunitaria. Aire acondicionado con
Bomba de calor por conductos. Situado en centro con todo tipo de servicios y a 10min. Caminando de la playa y paseo marítimo. . Abstenerse agencias
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestEstat
Molt béAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
858 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
858 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
239.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.896 €
Cost total de l'immoble:
264.896 €
Estalvi aportat:
47.800 €
Import de la hipoteca:
217.096 €
Interessos totals:
91.709 €
Cost total amb hipoteca
356.605 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




