Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 1 bany
- 176 m²
Casa o xalet en venda a Calle Beatriz Osorio en Cacabelos, 9, Cacabelos
Cacabelos
REF: 5531
Casa para reformar en Cacabelos, en zona de paso del Camino de Santiago, dispone de 176 metros de superficie dividida en planta baja y primera planta.
Consta de 4 dormitorios y baño. Está muy bien ubicada, ya que el camino pasa justo al lado de la casa y está en el centro de Cacabelos.
Dispone de un bajo estupendo con un amplio patio.
Ofrece muchas posibilidades como por ejemplo vivienda residencial, o como negocio de casa rural por estar ubicada en el Camino de Santiago.
Si quieres ver más fotografías o sabér más de este inmueble, llámanos y te informamos.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarAntiguitat
70 a 100 anysAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:ExemptEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:Exempt
- Pati
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
105 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
105 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
29.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.381 €
Cost total de l'immoble:
32.381 €
Estalvi aportat:
5.800 €
Import de la hipoteca:
26.581 €
Interessos totals:
11.229 €
Cost total amb hipoteca
43.610 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.