Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 bany
- 58 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Indautxu Kalea, Zona Indautxu
Bilbao
INMOBILIARIA INFINITY VENDE EN EXCLUSIVA MAGNIFICO APARTAMENTO en SABINO ARANA, con una ubicación excelente a 3 minutos de termibús y a 10 minutos de la Plaza Indautxu o del parque de Doña Casilda. La vivienda está reformada y distribuida en zona abierta de salón comedor, amplia habitación, cocina independiente totalmente equipada con ventana a patio de luces y baño completo. Es interior pero dispone de un balcón que da a un luminoso patio de manzana en orientación oeste. El edificio dispone de ascensor y servicio de portería. Si te interesa llámanos y le organizaremos una visita para verlo sin compromiso!! ¡EDIFICIO DE APARTAMENTOS IDEAL PARA INVERSIÓN!
Ven a verlo, te lo enseñamos encantadas. INFINITY HOMES
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestEstat
BéAntiguitat
50 a 70 anysPlanta
2a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:DEmissions:82 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:21 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Serv. porteria
- Balcó
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.246 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.246 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
360.000 €
Impostos i despeses de la compra:
27.399 €
Cost total de l'immoble:
387.399 €
Estalvi aportat:
72.000 €
Import de la hipoteca:
315.399 €
Interessos totals:
133.236 €
Cost total amb hipoteca
520.635 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.