Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 banys
- 80 m²
Casa o xalet en venda a Calle Zarzuela, 15, Benamocarra
Benamocarra
Casa ubicada muy cerca del pueblo donde encontrar todo tipo de comercios está a la mano. La vivienda tiene 3 plantas consta de 2 dormitorios 1 baño, 1 aseo, y un solarium donde hacer barbacoas y disfrutar de la familia y amigos.
Buena zona de aparcamiento, cerca de la entrada y salida del pueblo donde a10 minutos te encuentras con Vélez y a 15 con torre del mar.
Ven a disfrutar de esta maravillosa casa y a un precio que no podrás dejar de escapar, si te gusta no dudes en hacer tu oferta.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Gres Ceràmica
- Parquet
- Terrassa
- Cuina Office
- Electrodomèstics
- Forn
- Rentadora
- Nevera
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
449 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
449 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
130.000 €
Impostos i despeses de la compra:
9.703 €
Cost total de l'immoble:
139.703 €
Estalvi aportat:
26.000 €
Import de la hipoteca:
113.703 €
Interessos totals:
48.032 €
Cost total amb hipoteca
187.735 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.