Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 bany
- 30 m²
- Baixos
Estudi en venda a Avenida Gamonal, Parque de la Paloma
Benalmádena
ESTUDIO EN EL CENTRO DE ARROYO DE LA MIEL!! tiene 30 m2 construidos, con salón, cocina equipada y baño completo. Urbanización con recepción 24 horas. Ubicación perfecta, cerca de todos los servicios y puntos de interés. Playa a 800 metros. IDEAL INVERSIÓN/ RESIDENCIA VACACIONAL. Los datos expuestos son meramente informativos y no tienen valor contractual. La oferta se sujeta a errores, cambios de precio, omisión, disponibilidad y/o retirada del mercado sin aviso previo. En cumplimiento del decreto de la Junta de Andalucía 218-2005 del 11 de octubre, se informa a los clientes que los gastos notariales, registrales y I. T. P. , no están incluidos en el precio.
Característiques
Tipus d'immoble
EstudiDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
OestAntiguitat
30 a 50 anysPlanta
Baixos / Planta baixaAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:123 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:147 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Electrodomèstics
- Serv. porteria
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
500 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
500 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
145.000 €
Impostos i despeses de la compra:
10.603 €
Cost total de l'immoble:
155.603 €
Estalvi aportat:
29.000 €
Import de la hipoteca:
126.603 €
Interessos totals:
53.482 €
Cost total amb hipoteca
209.085 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.