Calcula la teva hipoteca
Compara ofertes dels diferents bancs.
Barcelona Capital
En venda casa a dosada al barri de la Teixonera, construïda l'any 1993. A 5 minuts de la parada de metro la Teixonera. En un dels carrers més tranquils.
La casa consta de 204?m² dividits en 4 plantes:
Planta principal ens trobem un rebedor, el saló-menjador amb sortida a la terrassa amb una barbacoa d'obra, la cuina amb mobles i un bany auxiliar.
1a planta: tenim 3 dormitoris grans, un d'ells tipus suite amb banyera i un altre lavabo complet.
2a planta: magnífica planta diàfana per convertir en estudi, sala de jocs, etc. Amb sortida a la terrassa amb vista al Tibidabo.
La propietat també consta d'una planta soterrani, totalment diàfana que es pot utilitzar com a espai lúdic, estudi, etc.
L'immoble disposa de terres de parquet, fusteria exterior d'alumini amb vidres de doble vidre climalite, calefacció de gas natural i aire condicionat.
Opció de dues places de pàrquing.
No dubtis a contactar amb Inmogra per rebre més informació de la casa.
TAMBÉ PODEU CONTACTAR AMB NOSALTRES A TRAVÉS DE WHATSAPP AL: 659458/091
En compliment de la llei 3/2917 del 13 de febrer de 2018 de l'CODI CIVIL DE CATALUNYA, pel qual s'aprova el Reglament d'Informació al Consumidor en la compravenda d'habitatges a Catalunya, s'informa el client que les despeses notarials, registrals i impostos que li siguin d'aplicació (ITP o IVA + AJD) i altres despeses inherents a la compravenda no estan inclosos en el preu. [IW]
Tipus d'immoble
Orientació
Aigua calent
Estat
Antiguitat
Consum energia
Emissions
Compara ofertes dels diferents bancs.
Tria la Fibra que millor s'adapti a tu.
Estalvia un 30% en un servei de 5 estrelles.
Explica'ns què hi has vist per poder corregir-ho.