Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 2 banys
- 90 m²
- 2ª Planta
Pis en venda a Carrer de la Providència, 83, Vila de Gràcia
Barcelona Capital
Vivienda de 90 m2 construidos. El inmueble se encuentra en perfecto estado y se distribuye en 3 habitaciones (1 doble con suite y 2 individuales completas), amplia cocina independiente, dos baños completos (uno de ellos en suite en habitación de matrimonio) y comedor. La finca no dispone de ascensor. Excelente ubicación, junto a Plaça Rovira, una de los barrios mas emblemáticos de Barcelona, rodeado de todo tipo de servicios favoreciendo la comodidad del día a día (restaurantes, colegios, comercios, CAP, transportes públicos, etc.). La vivienda ofrece la posibilidad de entrar a vivir sin la necesidad de realizar ninguna reforma ni inversion gracias a su perfecto estado de conservacion, tal y como se aprecia en las fotografias.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
Sud-oestAigua calenta
Gas naturalCalefacció
Gas naturalEstat
Gairebé nouAntiguitat
70 a 100 anysPlanta
2a PlantaAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:122 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:EEmissions:23 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.410 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.410 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
394.000 €
Impostos i despeses de la compra:
41.599 €
Cost total de l'immoble:
435.599 €
Estalvi aportat:
78.800 €
Import de la hipoteca:
356.799 €
Interessos totals:
150.724 €
Cost total amb hipoteca
586.323 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.