Connecta la teva llar
Tria la Fibra que millor s'adapti a tu.
Barcelona Capital
Descubre este encantador piso de 53 m², listo para entrar a vivir, donde cada metro está perfectamente aprovechado. Una vivienda acogedora, luminosa y soleada por las tardes, ideal para quienes buscan comodidad y calidad de vida.
Dispone de dos dormitorios (uno doble y uno individual), perfectos tanto para pareja, pequeña familia o incluso para combinar vivienda y teletrabajo. El salón de 16 m² ofrece dos ambientes bien diferenciados y acceso directo a un agradable balcón cuadrado, con espacio suficiente para disfrutar de un café al sol o una cena íntima al aire libre.
La cocina se encuentra en excelente estado, práctica y funcional. El baño, impecable, cuenta con un cómodo plato de ducha.
Distribución sin pasillos, lo que permite aprovechar al máximo toda la superficie útil.
✔ Suelos de parquet
✔ Ventanas de aluminio
✔ Calefacción de gas
✔ Dos equipos de aire acondicionado
✔ Puertas de cerezo
✔ Instalaciones actualizadas
📍 Ubicado junto a la Plaza Sóller y la Carrer del Doctor Pi i Molist, en pleno centro comercial y de servicios del barrio, con todo lo que necesitas a pocos pasos.
🚇 Excelente comunicación:
Metro L5 – Virrei Amat, Metro L4 – Llucmajor
Lineas de autobús (47, D40, D50, 182, N1, 132)
Una vivienda práctica, luminosa y perfectamente ubicada. Ideal tanto como primera residencia como inversión.
Descobriu aquest encantador pis de 53 m², llest per entrar a viure, on cada metro està perfectament aprofitat. Un habitatge acollidor, lluminós i assolellat a les tardes, ideal per als que busquen comoditat i qualitat de vida.
Disposa de dos dormitoris (un doble i un individual), perfectes tant per a parella, petita família o fins i tot per combinar habitatge i teletreball. El saló de 16 m² ofereix dos ambients ben diferenciats i accés directe a un balcó quadrat agradable, amb espai suficient per gaudir d'un cafè al sol o un sopar íntim a l'aire lliure.
La cuina es troba en excel·lent estat, pràctica i funcional. El bany, impecable, compta amb un còmode plat de dutxa.
Distribució sense passadissos, cosa que permet aprofitar al màxim tota la superfície útil.
✔ Sòls de parquet
✔ Finestres d'alumini
✔ Calefacció de gas
✔ Dos equips d'aire condicionat
✔ Portes de cirerer
✔ Instal·lacions actualitzades
📍 Ubicat al costat de la Plaça Sóller i la Carrer del Doctor Pi i Molist, en ple centre comercial i de serveis del barri, amb tot el que necessites molt a prop.
🚇 Excel·lent comunicació:
Metro L5 – Virrei Amat, Metro L4 – Llucmajor
Línies d'autobús (47, D40, D50, 182, N1, 132)
Un habitatge pràctic, lluminós i perfectament ubicat. Ideal tant com a primera residència com a inversió.
Tipus d'immoble
Disponibilitat
Orientació
Aigua calenta
Calefacció
Estat
Antiguitat
Planta
Ascensor
Moblat
Energia
Emissions
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
844 € *
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
844 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
* Provisional subjecte a estudi i oferta de CaixaBank
Preu de l'immoble:
235.000 €
Impostos i despeses de la compra:
25.496 €
Cost total de l'immoble:
260.496 €
Estalvi aportat:
47.000 €
Import de la hipoteca:
213.496 €
Interessos totals:
90.188 €
Cost total amb hipoteca
350.684 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Tria la Fibra que millor s'adapti a tu.
Contracta llum i gas online, sense permanència.
El teu segur des de 120€/any
Explica'ns què hi has vist per poder corregir-ho.