Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 7 habs.
- 4 banys
- 361 m²
- 604 m² terreny
Casa o xalet en venda a Banyoles
Banyoles
Fantàstica i idíl·lica casa unifamiliar situada a la zona de la Fontpudosa. Aquesta atractiva finca consta d'una distribució peculiar però amb moltes possibilitats.
Entrant per la porta principal exterior, trobem unes escales que ens porten a la planta baixa de la finca. Allà, hi ha un rebedor que ens permet entrar a la planta baixa, pujar cap a la planta superior o baixar a la planta soterrani.
Planta baixa. Actualment hi trobem un ampli distribuidor, una gran sala d'estar - menjador amb sortida a la terrassa i zona ajardinada. També disposa de llar de foc. Cuina oberta, rentador, 4 habitacions i un bany complet amb banyera.
Planta primera. Actualment està constituida per dos apartaments independents. Un dels apartaments s'hi pot accedir a través de l'escala interior i disposa d'un distribuidor, de dues habitacions dobles, sala d'estar - menjador amb llar de foc, cuina oberta i bany amb plat de dutxa. També disposa d'una gran terrassa amb unes vistes úniques de tota la zona de miànigues i les muntanyes de la zona.
L'altre apartament s'hi accedeix a través d'una escala exterior situada a una part del jardí. Disposa d'una sala d'estar - menjador, cuina independent, una habitació doble i un bany amb plat de dutxa. També disposa d'una fantàstica terrassa amb vistes de la zona.
Planta soterrani. Hi trobem el garatge amb capacitat per dos cotxes, una sala de màquines - traster i un lavabo.
Part exterior. La zona exterior envolta la finca. A un lateral hi trobem una piscina amb ple funcionament, una zona ideal per muntar-hi un chill - out o barbacoa, i la resta de la finca com a zona ajardinada amb diferents possibilitats.
La finca té connexió feta per calefacció de gas o gasoil actualment sense funcionament, tancament de doble vidre en algunes zones, tres cuines, tres banys i un lavabo, situada a una zona privilegiada amb vistes úniques.
Per més informació, no dubteu en contactar-nos!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:367 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:91 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.965 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.965 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
550.000 €
Impostos i despeses de la compra:
57.347 €
Cost total de l'immoble:
607.347 €
Estalvi aportat:
110.000 €
Import de la hipoteca:
497.347 €
Interessos totals:
210.097 €
Cost total amb hipoteca
817.444 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.