Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 habs.
- 2 banys
- 103 m²
Pis en venda a De Burgos, Badia del Vallès
Badia del Vallès
GRUP APIALIA SABADELL Comercializa la venta de este piso, en la AVENIDA BURGOS, para REFORMAR, con unas vistas despejadas. Distribuido en 4 dormitorios, amplio salón-comedor con salida a balcón, cocina, un baño completo y un aseo.
La finca dispone de dos ascensores a planta.
Certificación energética en trámite.
Ubicado en la mejor zona de Badia del Vallés, junto a todo tipo de transportes y servicios, a tan solo unos 21 km de Barcelona, muy bien comunicado por las Autopistas AP-7 y C-58. Falgueras Immobiiaria. Tu agencia de confianza, familiar y más cercana
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
A reformarGaratge
PrivatAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
742 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
742 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
206.500 €
Impostos i despeses de la compra:
22.646 €
Cost total de l'immoble:
229.146 €
Estalvi aportat:
41.300 €
Import de la hipoteca:
187.846 €
Interessos totals:
79.353 €
Cost total amb hipoteca
308.499 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.