Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 3 banys
- 2500 m²
Casa adosada en venda a Dehesilla de Calamón - Campomanes
Badajoz Capital
Se vende casa chalet en Los Lebratos. TODO ESCRITURADO. Disfruta de una zona tranquila a 5 minutos de Badajoz. 2 plantas. 3 habitaciones abajo con Cuarto de baño en habitación principal. Armarios empotrados en habitaciones principales con split frio calor y calefacción y 2 arriba con armarios empotrados y split frio calor. Zona abuhardillada habilitada, Garaje para 2 coches y moto. Piscina, Caldera, zona de huertos cerrada y gallinero. Zona de aperos. No te lo pierdas
Característiques
Tipus d'immoble
Casa adossadaDisponibilitat
Sense restriccionsGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:CEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Calefacció
- Jardí Privat
- Traster
- Piscina
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.257 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.257 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
359.000 €
Impostos i despeses de la compra:
30.919 €
Cost total de l'immoble:
389.919 €
Estalvi aportat:
71.800 €
Import de la hipoteca:
318.119 €
Interessos totals:
134.385 €
Cost total amb hipoteca
524.304 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




