Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 80 m²
- 4ª Planta
Apartament en venda a Santa Marina
Badajoz Capital
Apartamento en venta en plena Plaza de los Alféreces. Actualmente alquilado. Posibilidad de trastero (no incluidos en el precio). Tiene una superficie construida de 81 m², útiles 62 m², distribuidos en salón comedor, dos habitaciones, un baño, cocina amueblada y equipada y terraza de unos 3 m². Además tiene suelos de tarima, agua caliente por termo eléctrico, bomba f/c, carpintería exterior de PVC, armarios empotrados, ascensor. Certificación energética en trámite.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
ReformatAntiguitat
10 a 20 anysGaratge
PrivatPlanta
4a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Terrassa
- Traster
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
717 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
717 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
204.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.316 €
Cost total de l'immoble:
222.316 €
Estalvi aportat:
40.800 €
Import de la hipoteca:
181.516 €
Interessos totals:
76.679 €
Cost total amb hipoteca
298.995 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.