- 2 habs.
- 2 banys
- 110 m²
Apartament en venda a Calle Algorin, Cho, Spain, 29, Cho - Parque de la Reina
Arona
Este bonito piso en planta baja de 110m2, distribuido en 2 habitaciones, 2 baños, uno de ellos en suite, salón, cocina independiente, solana y una amplia terraza de 31m2 con vistas a la piscina, también cuenta con trastero y una plaza de garaje, donde puedes acceder con ascensor.
Se encuentra ubicado en un residencial muy tranquilo en la zona de Parque de la Reina, cerca de colegios, correos, farmacia, pequeños comercios, bares, restaurantes y con muy fácil acceso a la autopista en ambos sentidos. Ideal para convertirlo en tu hogar, en el sur de la isla de Tenerife.
Datos meramente informativos, sin valor contractual. Impuestos y gastos de transmisión no incluidos en el precio de venta.
Característiques
Tipus d'immoble
ApartamentDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
919 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
919 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
268.000 €
Impostos i despeses de la compra:
18.151 €
Cost total de l'immoble:
286.151 €
Estalvi aportat:
53.600 €
Import de la hipoteca:
232.551 €
Interessos totals:
98.238 €
Cost total amb hipoteca
384.389 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.