Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 habs.
- 2 banys
- 328 m²
Casa o xalet en venda a La Paz
Alcalá de Guadaira
GRAN CASA DE 2 PLANTAS EN SILOS . ESTA CASA ESTA DIVIDIDA EN GARAJE DE 170 METROS CON CAPACIDAD PARA MAS DE 5 COCHES O POSIBILIDAD DE PONER UN NEGOCIO, TALLER...ETC , Y PRECIOSA VIVIENDA CON COCINA AMERICANA ABIERTA AL COMEDOR, 3 GRANDES DORMITORIOS CON ARMARIOS EMPOTRADOS, EL PRINCIPAL CON VESTIDOR Y BAÑO INCORPORADO, EL CUAL ESTA PROVISTO DE DUCHA HIDROMASAJE. OTRO BAÑO MAS CON BAÑERA , SALON GRANDE CON MONTERA EN EL QUE SE ENCUENTRA UNA ESCALERA DE CARACOL QUE NOS LLEVA A LA BUHARDILLA. LA CASA ADEMÁS TIENE PATIO DE 40 METROS Y AZOTEA DE 170 PARA PODER DISFRUTAR AL AIRE LIBRE CON TU FAMILIA Y AMIGOS . LAS FOTOS NO HACEN JUSTICIA , MEJOR VER !!!!
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
BéAntiguitat
30 a 50 anysGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Terrassa
- Traster
- Pati
- Safareig
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
936 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
936 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
270.000 €
Impostos i despeses de la compra:
20.971 €
Cost total de l'immoble:
290.971 €
Estalvi aportat:
54.000 €
Import de la hipoteca:
236.971 €
Interessos totals:
100.105 €
Cost total amb hipoteca
391.076 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.