Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 6 habs.
- 4 banys
- 120 m²
Casa o xalet en venda a O Gruñedo, A Pastoriza
A Pastoriza
Finca de 5.700m2 con 2 CASAS INDEPENDIENTES de madera de 3 hab. dobles, amplio salon comedor, cocina, baño, aseo y trastero.
Las casas disponen de todas las comodidades, y se venden amuebladas y con todos los electrodomesticos.
La finca dispone de todos los servicios (agua, luz, fibra), esta cerrada integramente con piedra, tiene regadio y robot cortacesped.
Se encuentra en una zona privilegiada de Galicia, al lado de la villa de Meira (con centro medico publico abierto 24h), cercana al nacimiento del rio Miño, rodeada de incomparables paisajes y cercana tanto a Lugo capital a escasos 20’ por la nueva N-640 como a 30’ de la Mariña lucense, lo que permite realizar muchas excursiones.
Para entrar a vivir desde el minuto 1 sin ningun gasto extra.
Posibilidad negocio rural.
Contactar con FINCAS MEL. Meira. Lugo.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsEstat
Gairebé nouAntiguitat
10 a 20 anysAscensor
NoMoblat
SíEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Aire condicionat
- Armaris
- Calefacció
- Jardí Privat
- Parquet
- Terrassa
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
616 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
616 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
175.000 €
Impostos i despeses de la compra:
15.903 €
Cost total de l'immoble:
190.903 €
Estalvi aportat:
35.000 €
Import de la hipoteca:
155.903 €
Interessos totals:
65.859 €
Cost total amb hipoteca
256.762 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




