Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 20 m²
Garatge en venda a Calle Campanar, 4, La Vila
Alzira
Se venden o alquilan dos plazas de garaje contiguas (nº 15 y 16) en la Plaza del Carbón, en pleno centro de Alzira y a escasos metros del Ayuntamiento.
📐 Cada plaza mide unos 10 m² y se encuentra en planta sótano, con acceso rodado desde la calle Campanario y acceso peatonal directo desde el zaguán del edificio en Plaza del Carbón nº 7.
🚗 Características destacadas:
• Plazas juntas pero con independencia: una colinda con pared y la otra con pasillo lateral → maniobra cómoda y sin coches pegados.
• Buena visibilidad y acceso.
• Posibilidad de adquirir una sola o ambas.
💰 Condiciones:
• Venta: 15.000 € por plaza.
• Alquiler: 70 €/mes por plaza.
Una solución perfecta para residentes, trabajadores o propietarios de negocios en el centro de Alzira que busquen un aparcamiento cómodo, seguro y muy bien situado.
Característiques
Tipus d'immoble
GaratgeAscensor
No
- Porta Automàtica
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
60 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Els bancs no solen donar hipoteques si l'import d'aquesta és inferior a 30.000 €.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
60 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
15.000 €
Impostos i despeses de la compra:
3.141 €
Cost total de l'immoble:
18.141 €
Estalvi aportat:
3.000 €
Import de la hipoteca:
15.141 €
Interessos totals:
6.396 €
Cost total amb hipoteca
24.537 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.




