- 3 rooms
- 2 bathrooms
- 131 m²
Houses for sale in Vallbona de Les Monges
Vallbona de Les Monges
RA1594 · ROGER ALBERT ORIGEN — UNA CASA RESTAURADA PER ENTRAR-HI I QUEDAR-T’HI
Hi ha cases que des de fora no t’expliquen tot el que passa a dins.
Aquesta n’és una.
Una casa restaurada fa molt pocs anys, cuidada fins a l’últim detall i preparada per entrar-hi a viure. Però el que realment sorprèn és la sensació d’espai que té.
Sostres alts, estances àmplies i una zona de dia amb una amplitud brutal que dona a la casa una personalitat molt especial.
L’habitatge disposa de 3 habitacions i 3 banys, amb espais generosos i una distribució pensada per viure-la de veritat.
I després hi ha els exteriors.
Una terrassa espectacular, d’aquelles que es converteixen en una extensió més de la casa, i un balcó amb vistes directes al campanar que et recorda exactament on ets.
Una casa de carrer a carrer, amb llum, amplitud i aquella sensació difícil d’explicar de trobar-te completament desconnectat un cop ets a dins.
CARACTERÍSTIQUES PRINCIPALS
— Casa restaurada fa molt pocs anys
— Per entrar-hi a viure
— 3 habitacions
— 3 banys
— Estances àmplies amb sostres alts
— Casa de carrer a carrer
— Gran terrassa
— Balcó amb vistes al campanar
— Molta amplitud i personalitat
Una casa que sorprèn per dins. Per l’espai, pels sostres, per la terrassa i per aquella sensació que, quan tanques la porta, tot el que passa fora queda una mica més lluny.
ROGER ALBERT ORIGEN.
More filters
Property type
HousesAvailability
AvailableHeating
ElectricityCondition
RefurbishedLift
NoFurnished
NoEnergy
Energy rating label:BEmissions:83 kg CO₂ m² / yearEmissions
Energy rating label:BEmissions:14 kg CO₂ m² / year
- Terrace
- Balcony
Interest rate
Estimated monthly fee
612 €
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Mortgage breakdown
Your monthly payment
612 € *
For 30 years (360 payments)
Property price:
170.000 €
Taxes and purchase expenses:
18.903 €
Total property cost:
188.903 €
Deposit:
34.000 €
Mortgage amount:
154.903 €
Total interest:
65.436 €
Total cost of the mortgage
254.339 €
Principal + interest + taxes and fees
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.