- 3 rooms
- 1 bathroom
- 85 m²
- Ground floor
Ground floor for sale in Can Rull
Sabadell
GRUP APIALIA SABADELL comercialitza planta baixa totalment reformada de 85 m2 construïts i 78 m2 útils, a Can Rull, al C. Marcial cantonada amb el C. Parmènides. Un habitatge a punt per entrar-hi a viure. Disposa de 3 àmplies habitacions dobles totes exteriors, saló-menjador amb petita sortida, cuina independent totalment equipada, bany complet amb plat de dutxa, amb un disseny pràctic i funcional. La seva distribució i les seves estàncies exteriors fan d'aquest pis un habitatge lluminós, còmode i acollidor, perfecte per gaudir del dia a dia sense necessitat de realitzar cap reforma. A més, compta amb una ubicació privilegiada, envoltada de tot tipus de serveis necessaris com Ambulatori, escoles, institut, parcs, farmàcia, supermercats i comerços a pocs minuts del pis.
Estat de l'immoble: Per a entrar a viure
Sup. Útil: 78 m2
Superfície construïda: 85 m2
Núm. AICAT: A14038
Núm. API: 8304
Zona Tensionada: SI
Condició de gran tenidor: NO
De conformitat amb l'article 20.1.c) del TRLGDCU i amb el Reial decret 515/1989, el preu anunciat no inclou impostos ni despeses de la compravenda, excepte indicació expressa. Si l'operació està subjecta a IVA, s'aplicarà el tipus vigent conforme a la Llei 37/1992 i, quan escaigui, AJD. Si l'operació està subjecta a ITP, aquest es liquidarà conforme al reial decret legislatiu 1/1993 i a la normativa tributària vigent a Catalunya. Les despeses de notaria i registre s'abonaran segons aranzel, de conformitat amb el Reial decret 1426/1989 i el Reial decret 1427/1989. La part compradora no assumirà les despeses que legalment corresponguin a la part venedora.
ETIQUETA ENERGETICA: 8RYP3WS7L
More filters
Property type
Ground floorAvailability
AvailableHot water
Natural gasHeating
Natural gasCondition
Very goodAge
50 to 70 yearsFloor
Ground floorLift
NoFurnished
NoEnergy
Energy rating label:EEmissions:154 kg CO₂ m² / yearEmissions
Energy rating label:EEmissions:30 kg CO₂ m² / year
- Air Conditioning
- Balcony
- Security Door
Interest rate
Estimated monthly fee
906 €
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Mortgage breakdown
Your monthly payment
906 € *
For 30 years (360 payments)
Property price:
270,000 €
Taxes and purchase expenses:
29,071 €
Total property cost:
299,071 €
Deposit:
54,000 €
Mortgage amount:
245,071 €
Total interest:
81,028 €
Total cost of the mortgage
380,099 €
Principal + interest + taxes and fees
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.