- 2 bdrm.
- 1 bathroom
- 85 sqm
Flat for sale in Santa Margarita
Roses
En venda aquest magnífic pis a Roses, situat als canals de Santa Margarita i a pocs minuts de les platges, en una zona tranquil·la però molt ben comunicada amb comerços i serveis. Es tracta d’un habitatge lluminós i pràctic, ideal tant per viure-hi tot l’any com per gaudir-lo com a segona residència o com a inversió turística gràcies a la seva llicència.
El pis disposa de sala d’estar menjador amb sortida directa a una àmplia terrassa assolellada amb bones vistes, una cuina reformada fa només dos anys, moderna i totalment equipada, dos dormitoris dobles molt lluminosos i un bany complet. Es ven moblat, de manera que està llest per entrar-hi a viure sense cap inversió addicional.
L’edifici ofereix zona enjardinada i piscina comunitària, ideals per relaxar-se i gaudir en família. A més, la propietat inclou plaça de pàrquing i traster al mateix edifici, un valor afegit molt pràctic tant per ús propi com per lloguer turístic.
En definitiva, una oportunitat única per adquirir un pis completament equipat a Roses, amb totes les comoditats i un gran potencial d’inversió.
Habitatge amb cèdula d’habitabilitat vigent.
Referència cèdula: CHG0119212****
Superfície útil 46m²
ATENCIÓ : El preu publicat no inclou impostos ni despeses derivades de la compravenda. Al preu indicat caldrà afegir-hi l'Impost de Transmisio Patrimonials ( l’ITP) , així com les despeses de notaria i registre. Els honoraris d’intermediació immobiliària van a càrrec de la part venedora. Per a més informació o per a un càlcul personalitzat, contacteu amb l’agència. Propietari no gran tenidor. AICAT 4242 // API A-10131
More filters
Property type
FlatAvailability
AvailableOrientation
EastCondition
Almost newAge
10 to 20 yearsGarage
PrivateLift
YesFurnished
NoEnergy
Energy rating label:GEmissions:999 kg CO₂ m² / yearEmissions
Energy rating label:GEmissions:999 kg CO₂ m² / year
- Heating
- Garden
- Communal area
Interest rate
Estimated monthly fee
965 €
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Mortgage breakdown
Your monthly payment
965 € *
For 30 years (360 payments)
Property price:
269.000 €
Taxes and purchase expenses:
28.971 €
Total property cost:
297.971 €
Deposit:
53.800 €
Mortgage amount:
244.171 €
Total interest:
103.146 €
Total cost of the mortgage
401.117 €
Principal + interest + taxes and fees
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.