- 4 bdrm.
- 2 bathrooms
- 303 sqm
Houses for sale in Llambilles
Llambilles
Habitatge Exclusiu amb Reforma Integral a Preu Tancat – Urbanització Cal Rei, Llambilles
A l'exclusiva Urbanització de Cal Rei, a Llambilles, presentem una oportunitat única per gaudir d'un entorn privilegiat en ple cor del Parc Natural de les Gavarres. Un habitatge amb projecte de reforma integral d'alt nivell inclòs, a preu tancat i amb entrega claus en mà.
Una proposta pensada per a qui busca privacitat, natura, grans espais exteriors i acabats premium, amb la tranquil·litat de saber que el pressupost és definitiu i que ens encarreguem de tot el procés, des del projecte fins a l'entrega final. Sense sorpreses. Sense desviacions.
La propietat disposa de **303 m2 construïts**, dels quals **114 m2 corresponen a l'habitatge principal**, complementats amb amplis espais annexos que ofereixen múltiples possibilitats: garatge, gimnàs, sala polivalent, zona d'emmagatzematge o espais de treball.
L'entorn exterior converteix aquesta finca en una propietat excepcional:
• **Parcel·la de més de 8.000 m2**
• **Jardí consolidat de 3.000 m2**
• **Piscina privada ja construïda**
• Entorn natural i total privacitat
• Ubicació privilegiada dins el Parc Natural de les Gavarres
El valor diferencial:
✔ Reforma integral amb disseny actual i funcional
✔ Materials d'alta qualitat
✔ Possibilitat de personalitzar acabats i distribucions
✔ Optimització energètica i millora de totes les instal·lacions
✔ Projecte integral a preu tancat
✔ Entrega final claus en mà
✔ Habitatge exclusiu en una de les zones residencials més demandades del Gironès
Els renders mostren el resultat final previst, amb una estètica contemporània, elegant i atemporal, pensada per maximitzar el confort, la llum natural i la connexió amb l'entorn.
Una propietat per a qui entén que **ubicació premium + 8.000 m2 de terreny + jardí privat + piscina + personalització + preu tancat** és la combinació perfecta entre qualitat de vida, exclusivitat i una inversió segura.
Una oportunitat difícil de trobar a tan sols uns minuts de Girona.
More filters
Property type
HousesAvailability
AvailableHeating
ElectricityCondition
GoodAge
30 to 50 yearsGarage
PrivateLift
NoFurnished
NoEnergy
Energy rating label:DEmissions:109 kg CO₂ m² / yearEmissions
Energy rating label:DEmissions:22 kg CO₂ m² / year
- Air Conditioning
- Garden
- Swimming Pool
- Laundry room
Interest rate
Estimated monthly fee
2.570 €
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Mortgage breakdown
Your monthly payment
2.570 € *
For 30 years (360 payments)
Property price:
720.000 €
Taxes and purchase expenses:
74.497 €
Total property cost:
794.497 €
Deposit:
144.000 €
Mortgage amount:
650.497 €
Total interest:
274.793 €
Total cost of the mortgage
1.069.290 €
Principal + interest + taxes and fees
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.