- 25 bdrm.
- 10 bathrooms
- 1400 sqm
- 1000 sqm terrain
Country homes for sale in Carrer la Cellera, Flaçà
Flaçà
� **Casa Palau Renaixentista dels S. XVI i XVII a Flaçà**
**Descobreix la magnificència d'aquest impressionant castell renaixentista, també conegut com Can Balle o Can Llaussàs, situat en el cor històric de Flaçà. **
Aquest Palau destaca per la seva façana frontal d'estil Plateresc del S. XVI, amb finestrals i portes de pedra exteriors que et transporten a una època passada de grandesa arquitectònica. Un pont elevat sobre el carrer la Cellera uneix l'edifici amb les dependències del Graner Gran del 1617.
A nivell estructural, la casa es compon de planta baixa més dos pisos amb terrassa porxada, oferint una superfície total de 1140 m². El jardí exterior, de gairebé 1000 m², inclou una encantadora pallissa de pedra. La finca compta amb accés directe sense passar pel nucli antic del poble.
Destaquen les parets de càrrega, les arcades de mig punt i gòtiques i l'elegant escala de cargol que comunica la planta primera amb la segona. Els paviments originals d'antigues llosses i tova catalana s'han conservat en perfecte estat. Els forjats inclouen volta de pedra, volta catalana i bigues de fusta, així com metàl·liques.
Completa aquesta prestigiosa propietat una teulada aràbiga i un forn de pa integrat a la paret interior i la façana posterior del jardí. La seva localització és estratègica, ben comunicada per ferrocarril i carretera amb Girona, Figueres i Barcelona.
Amb un total de 1.400 m² construïts i 1.280 m² útils, aquesta propietat ofereix 25 dormitoris, 10 banys, terrassa, balcó, traster i plaça de garatge, distribuïts en tres plantes. La finca està adaptada per a persones amb mobilitat reduïda, assegurant així la màxima comoditat per a tots els seus ocupants.
Ideal tant per a una única família benestant com per a ús turístic, esdeveniments o restauració. Aquest és un lloc on la història i el confort modern es troben per oferir una experiència sense igual.
Amb un preu d’entrada de 900.000 €, la propietat es presenta com una base extraordinària per a inversors, promotors o particulars amb visió.
Opcions de compra:
• 900.000 € — Estat actual (per reformar)
• 1.300.000 € — Amb tancaments, façana i teulada acabats
Amb un total de 1.400 m² construïts i 1.280 m² útils, aquesta propietat ofereix
• 1.400 m² construïts
• 25 habitacions / 10 banys
• Jardí de gairebé 1.000 m² amb pallissa
• Elements originals únics:
o arcades gòtiques i de mig punt
o escala de cargol
o voltes de pedra i catalana
o forn de pa integrat
• Connexió amb el Graner Gran (1617) a través de pont elevat
• Accés directe sense travessar el nucli antic
Ideal per a:
• Hotel boutique / turisme rural premium
• Espai per esdeveniments
• Projecte gastronòmic o wellness
• Gran residència privada
Aquest és un lloc on la història i el confort modern es troben per oferir una experiència sense igual.
Una oportunitat irrepetible per adquirir un edifici històric amb gran potencial de revalorització.
Truca'ns sense compromís per a més informació o visites.
More filters
Property type
Country homesAvailability
AvailableOrientation
South-eastCondition
For renovationAge
+ 100 yearsGarage
PrivateLift
NoFurnished
NoEnergy
Energy rating label:ExemptEmissions
Energy rating label:Exempt
- Garden
- Terrace
- Court
- Alarm
- 24-hour CCTV video surveillance system
Interest rate
Estimated monthly fee
3.210 €
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Mortgage breakdown
Your monthly payment
3.210 € *
For 30 years (360 payments)
Property price:
900.000 €
Taxes and purchase expenses:
92.497 €
Total property cost:
992.497 €
Deposit:
180.000 €
Mortgage amount:
812.497 €
Total interest:
343.227 €
Total cost of the mortgage
1.335.724 €
Principal + interest + taxes and fees
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.