- 4 bdrm.
- 2 bathrooms
- 375 sqm
Houses for sale in Poble - Casc Antic
Castellar del Vallès
FINQUES CLAVÉ 7 comercialitza la venda d'aquesta casa amb acabats de luxe al casc antic de Castellar del Vallès.
La casa te una superfície construïda de 295m2 més un garatge en soterrani de 80m2 i es distribueix en planta baixa, planta primera i planta sota coberta.
Accedim en planta primera a la vivenda i tenim una habitació doble exterior, un safareig i a través del distribuïdor trobem l'ascensor, un bany espectacular amb plat de dutxa, un menjador molt lluminós de gairebé 30m2 i una cuina tipus office de 20m2. Tant el menjador com de la cuina tenim sortida al pati de la vivenda, que te una superfície de 90m2 i unes vistes espectaculars.
Passem a planta primera i tenim una habitació doble de 35m2 , un bany complert amb plat de dutxa i dues habitacions dobles més, una de les quals te sortida a una terrassa de 12m2.
I per últim, accedim a la planta sota coberta i tenim un estudi de 26m2, un traster i una terrassa de 13m2.
Cal destacar que la casa te uns acabats de luxe, te calefacció per conducte, descalcificador, terres de gres per tota la casa, fusteria exterior d'alumini, fusteria interior lacada en blanc i està adaptada a persones amb mobilitat reduïda.
La zona a la que es troba és molt tranquil.la, tot i que està a un pas del centre de Castellar del Vallès, i te unes vistes impressionants.
Si vols que planifiquem una visita no dubtis en trucar-nos a FINQUES CLAVÉ 7 al 937145285, quedaràs meravellat!!!
Disponibilitat de la finca a acordar. L´oferta està subjecta a canvis de preu o retirada del mercat sense avís previ. Les dades exposades incloses les mesures tenen caràcter merament orientatiu. El preu no inclou despeses notarials, registrals ni impostos. Correspon al comprador el pagament dels següents impostos i despeses: (i) en els primers lliuraments d´habitatges (obra nova) l´IVA i l'AJD; (ii) en les segones i ulteriors lliuraments d´habitatges (habitatges de segona mà) el pagament de l'ITP; (iii) l´aranzel notarial i registral en tots dos casos. Per a la resta de la informació exigida per la normativa estatal i autonomica pot dirigir-se a les nostres oficines o bé trucar al 9 3 7 1 4 5 2 8 5.
More filters
Property type
HousesAvailability
AvailableCondition
Very goodAge
10 to 20 yearsGarage
PrivateLift
NoFurnished
NoEnergy
Energy rating label:GEmissions:999 kg CO₂ m² / yearEmissions
Energy rating label:GEmissions:999 kg CO₂ m² / year
- Heating
- Garden
- Terrace
- Kitchen/breakfast room
- Electrical appliances
- Balcony
- Laundry room
- Fully equipped kitchen
Interest rate
Estimated monthly fee
2.215 €
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Mortgage breakdown
Your monthly payment
2.215 € *
For 30 years (360 payments)
Property price:
620.000 €
Taxes and purchase expenses:
64.497 €
Total property cost:
684.497 €
Deposit:
124.000 €
Mortgage amount:
560.497 €
Total interest:
236.774 €
Total cost of the mortgage
921.271 €
Principal + interest + taxes and fees
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.