- 4 bdrm.
- 2 bathrooms
- 189 sqm
Houses for sale in De la Moreneta, Abrera
Abrera
La Secre Immobiliària posa a la venda aquesta casa unifamiliar situada a la tranquil·la urbanització de Las Carpas, a Abrera. Amb una superfície construïda de 189 m² i un ampli terreny de 596,53 m², és ideal per a famílies que busquen espai, comoditat i natura, sense renunciar a una bona connexió amb Barcelona i rodalia.
A la planta baixa, hi trobem una àmplia cuina office, funcional i amb espai per menjar-hi còmodament. El saló-menjador, molt lluminós, destaca per la seva xemeneia imponent, que crea un ambient càlid i acollidor. Completa aquesta planta un bany amb dutxa i una zona de bugaderia i rebost que, si es vol, pot convertir-se en una habitació addicional, sala de jocs o despatx.
A la primera planta s’hi distribueixen tres habitacions individuals i una espectacular suite amb vestidor i terrassa privada amb vistes úniques a Montserrat. També hi ha un bany complet amb banyera per a més comoditat.
L’exterior és un autèntic oasi: gran jardí amb zona chill out, espai de barbacoa per gaudir amb amics i família, i una estança extra que pot servir com a traster o habitació de suport. El garatge té capacitat per a dos vehicles.
La casa està equipada amb calefacció per radiadors i aire condicionat, perquè gaudeixis del màxim confort tot l’any.
Està situada a una zona molt tranquil·la i familiar, amb accés directe a l’A-2 i la B-40. A més, disposa de transport públic proper, amb línia d’autobús i estació de Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) que connecta amb Barcelona i altres poblacions en pocs minuts.
Una casa pensada per viure-hi i gaudir-la des del primer dia. Si busques un espai acollidor, amb vistes, jardí i una distribució pràctica, aquesta pot ser la teva nova llar.
No deixis passar aquesta oportunitat! Contacta amb nosaltres per rebre més informació.
Disposem d'assessorament financer per l'obtenció del crèdit hipotecari amb les millors condicions per als nostres clients. Els nostres clients han optat per treballar amb La Secre Immobiliària en exclusiva. Agrairíem a qualsevol particular o immobiliària que volgués comercialitzar aquest immoble, agrairem que es posés en contacte amb nosaltres i no molestés ni als veïns ni al nostre client. Gràcies.
More filters
Property type
HousesAvailability
AvailableGarage
PrivateLift
NoFurnished
NoEnergy
Energy rating label:EEmissions:164 kg CO₂ m² / yearEmissions
Energy rating label:EEmissions:35 kg CO₂ m² / year
- Air Conditioning
- Heating
- Garden
- Terrace
- Laundry room
Interest rate
Estimated monthly fee
1.449 €
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Mortgage breakdown
Your monthly payment
1.449 € *
For 30 years (360 payments)
Property price:
405.000 €
Taxes and purchase expenses:
42.699 €
Total property cost:
447.699 €
Deposit:
81.000 €
Mortgage amount:
366.699 €
Total interest:
154.907 €
Total cost of the mortgage
602.606 €
Principal + interest + taxes and fees
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.