Floor zum Verkauf in Carrer de Josep Cañas, Llorenç del Penedès
Llorenç del Penedès
Gehört zur Llorenç Del Penedes-Aktion
Et presentem aquest funcional i acollidor pis d’obra nova, corresponent a una primera planta (Model 2), ideal per a aquells que busquen confort, disseny i qualitat de vida en un entorn tranquil com Llorenç del Penedès.
L’habitatge compta amb 79 m² construïts, amb una distribució molt ben optimitzada que aprofita al màxim cada espai. Disposa d’un ampli i lluminós saló-menjador amb cuina, creant un ambient modern i pràctic, perfecte tant per al dia a dia com per gaudir en companyia.
El pis ofereix dos dormitoris, pensats per adaptar-se a diferents necessitats, així com dos banys complets amb un disseny actual i funcional.
Un dels punts forts d’aquesta vivenda és la seva terrassa de 17 m², ideal per gaudir de l’aire lliure, relaxar-se o crear un agradable espai exterior.
L’habitatge inclou plaça d’aparcament i traster, aportant un gran valor afegit en comoditat i capacitat d’emmagatzematge.
Pel que fa a les qualitats, segueix la línia de la promoció: disseny contemporani, espais funcionals i climatització mitjançant aire condicionat i calefacció amb bomba de calor, garantint el màxim confort durant tot l’any.
Una excel·lent oportunitat per estrenar habitatge en una zona residencial tranquil·la, ben comunicada i amb tots els serveis a l’abast.
Merkmale der Immobilie
Grundeigenschaften
Innen
Energieausweis
Eigenschaften dieser Aktion
4 Gehäuse bei dieser Aktion
Gehört zur
LLORENÇ DEL PENEDES
Aktion From 185.000 €
Carrer de Josep Cañas, Llorenç del Penedès
- Zimmer:Von 2 bis 3
- Badezimmer:2
- Wohnfläche:Von 79 m² bis 120 m²
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
666 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
666 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
185.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
20.496 €
Gesamtkosten der Immobilie:
205.496 €
Eigenkapital:
37.000 €
Hypothekenbetrag:
168.496 €
Gesamtzinsen:
71.179 €
Gesamtkosten mit Hypothek
276.675 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.