- 4 Zi.
- 2 Badezimmer
- 168 m²
Wohnung zum Verkauf in Sant Celoni
Sant Celoni
Aquest magnífic dúplex destaca per la seva amplitud, privacitat i excel·lent orientació. Situat a la segona i última planta de l'edifici, ofereix l'avantatge de no tenir veïns a sobre i gaudir d'unes vistes obertes excepcionals tant al Montnegre com al Montseny. A més, la gran quantitat de llum natural que entra pels seus finestrals crea una atmosfera càlida i agradable a totes les estances.
Es tracta d'un habitatge diferent dels dúplex convencionals, ja que la planta principal està completament equipada per desenvolupar-hi la vida diària amb total comoditat. En aquesta planta trobem un ampli rebedor que dona pas a un espaiós saló-menjador de 33 m² amb sortida directa a una terrassa de 10,45 m², complementada amb un safareig independent de 3,72 m². També disposa d'una cuina independent, dos dormitoris dobles i un bany complet.
La planta superior aporta un espai addicional molt versàtil, format per tres habitacions, dues d'elles dobles, un segon bany complet i dues grans terrasses que permeten gaudir de l'exterior amb total privacitat. Una de les habitacions compta amb una xemeneia, convertint-se en un espai ideal com a sala d'estar, despatx o zona de relax.
L'habitatge està equipat amb calefacció, aire condicionat al saló, terres de gres, tancaments d'alumini amb trencament de pont tèrmic, portes interiors de cirerer, mampares als banys i cuina equipada amb vitroceràmica i campana decorativa.
Ubicat en un edifici sense ascensor, disposa actualment d'una cadira pujaescales fins a la primera planta, amb possibilitat d'ampliar-la fins a la segona. Una propietat ideal per a famílies o per a aquells que valoren els espais amplis, les terrasses i les vistes privilegiades en un entorn tranquil.
Qualificació energètica : G número 6*7*J*35*,
Cédula d'habitabilitat : CHB0*2*3*1*0*1.
El preu de l'immoble no inclou impostos ni despeses. Aquestes aniran al comprador.
El ITP del 10%. (En alguns casos del 5%):
Les despeses són aproximats:
Notaria: entre 500 € i 1.000 €
Registre: entre 200 € i 400 €
En cas de finançament bancari, les despeses addicionals dependran de l'entitat financera. [IW]
Eigenschaften
Immobilientyp
WohnungVerfügbarkeit
Uneingeschränkt verfügbarZustand
Sehr gutAlter
50 bis 70 JahreAufzug
NeinMöbliert
NeinEnergie
Energielabel:GEmissionen:282 kg CO₂ m² / JahrEmissionen
Energielabel:GEmissionen:60 kg CO₂ m² / Jahr
- Heizung
- Cocina Equipada
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
1.200 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
1.200 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
335.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
35.699 €
Gesamtkosten der Immobilie:
370.699 €
Eigenkapital:
67.000 €
Hypothekenbetrag:
303.699 €
Gesamtzinsen:
128.293 €
Gesamtkosten mit Hypothek
498.992 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.