Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 Zi.
- 2 Badezimmer
- 90 m²
Wohnung zum Verkauf in Passeig de Fabra I Puig, Vilapicina i la Torre Llobeta
Barcelona Capital
Pis ampli i lluminós de 90 m², a reformar, situat en un quart pis amb ascensor al Passeig Fabra i Puig de Barcelona. L’habitatge disposa de porta blindada, un menjador espaiós amb un ampli balcó orientat a Fabra i Puig, que ofereix molta llum natural i una vista oberta sobre l’avinguda, una habitació doble exterior, amb armari encastat i amb accés al balcó, dues habitacions individuals, una d’elles amb armari encastat, i un altra habitació doble, ideals per adaptar com a dormitori, despatx o sala polivalent. La cuina és independent i comunica amb una pràctica galeria interior que pot servir com a safareig o rebost. L’habitatge té dos banys, un amb dutxa i un altre amb banyera i bidet, fet que aporta comoditat i funcionalitat al dia a dia.
L’edifici, amb set plantes i veïnat tranquil, està molt ben situat en una zona plena de vida, comerços i serveis. A pocs minuts a peu hi ha el Mercat de Virrei Amat, escoles, centres mèdics i una gran varietat de botigues i restaurants. La comunicació és excel·lent, amb les estacions de metro de Virrei Amat (L4) i Fabra i Puig (L1) i Sant Andreu, la parada de Renfe Sant Andreu Arenal i nombroses línies d’autobús que connecten amb tot Barcelona.
Un pis amb totes les comoditats en una de les zones més agradables i ben comunicades de Barcelona, perfecte per a famílies o per a qui vulgui viure en un entorn urbà amb tots els serveis a l’abast.
*Algunes fotografies de l'anunci han estat retocades digitalment amb finalitats il·lustratives, per mostrar possibles millores.*
Piso amplio y luminoso de 90 m², a reformar, situado en un cuarto piso con ascensor en el Paseo Fabra y Puig de Barcelona. La vivienda dispone de una puerta blindada, un comedor espacioso con un amplio balcón orientado a Fabra y Puig, que ofrece mucha luz natural y una vista abierta sobre la avenida, una habitación doble exterior, con armario empotrado y con acceso al balcón, dos habitaciones individuales, una de ellas con armario empotrado, y un otra habitación doble, ideales para adaptar como dormitorio, despacho o sala polivalente. La cocina es independiente y comunica con una práctica galería interior que puede servir como lavadero o despensa. La vivienda tiene dos baños, uno con ducha y otro con bañera y bidé, hecho que aporta comodidad y funcionalidad en el día a día.
El edificio, con siete plantas y vecindario tranquilo, está muy bien situado en una zona llena de vida, comercios y servicios. A pocos minutos a pie está el Mercado de Virrei Amat, escuelas, centros médicos y una gran variedad de tiendas y restaurantes. La comunicación es excelente, con las estaciones de metro de Virrei Amat (L4) y Fabra y Puig (L1) y Sant Andreu, la parada de Renfe Sant Andreu Arenal y numerosas líneas de autobús que conectan con todo Barcelona.
Un piso con todas las comodidades en una de las zonas más agradables y muy bien comunicadas de Barcelona, perfecto para familias o para quienes quieran vivir en un entorno urbano con todos los servicios al alcance.
*Algunas fotografías del anuncio han sido retocadas digitalmente con fines ilustrativos, para mostrar posibles mejoras*
Eigenschaften
Immobilientyp
WohnungVerfügbarkeit
Uneingeschränkt verfügbarHeizung
ErdgasAufzug
JaMöbliert
NeinEnergie
Energielabel:GEmissionen:999 kg CO₂ m² / JahrEmissionen
Energielabel:GEmissionen:999 kg CO₂ m² / Jahr
- Balkon
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
1.424 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
1.424 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
398.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
41.999 €
Gesamtkosten der Immobilie:
439.999 €
Eingebrachte Ersparnisse:
79.600 €
Hypothekenbetrag:
360.399 €
Gesamtzinsen:
152.245 €
Gesamtkosten mit Hypothek
592.244 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.