- 1746 m²
Gebäude zum Verkauf in Calle Joan Jorba, Carretera de Vic - Remei
Manresa
Magnífica propietat modernista en venda a Manresa.
Al carrer Joan Jorba.
Us presentem una propietat amb un encant i característiques singulars.
Una molt bona oportunitat per fer-hi una promoció d'habitatges amb personalitat en una excel·lent ubicació, o bé un espectacular habitatge particular amb grans superfícies annexes on ubicar el teu negoci.
Accedint a la propietat trobem amb un gran vestíbul que té com a protagonista una imponent escala com les d' abans, àmplia i lluminosa amb motllures i detalls característics a les parets i sostres. La propietat amb el temps s'ha actualitzat i ara compta amb ascensor.
A la primera planta disposem d'un habitatge senyorial i espaiós, amb una gran alçada de sostres i finestrals. La seva superfície total es de 495 m2, amb senyorials estances i sales, dormitoris i oficina... I un exterior de pel·lícula! Amb un pati de 178 m2. Se'ns dubte una peça molt exclusiva.
A la segona planta del mateix edifici hi trobem una distribució que ens dóna accés a dos immobles, actualment estan nets per obrar(únicament queda fer la seva distribució interior) amb una superfície total de les dues unitats de 221 m2.
Com annex compta amb uns grans baixos / garatge, amb una superfície total de 1.029 m2. Una dimensió molt preuada a tocar del centre de la ciutat.
La seva comercialització contempla la possibilitat d'edificar una nova construcció a l'espai annex, amb una distribució de BAIXOS + 3 PLANTES PIS i un total de 2.910 m2 de sostre edificable en la seva totalitat.
* Tractant-se d'un edifici catalogat, és imprescindible mantenir la seva façana original.
Truca'ns i t'informarem!
Eigenschaften
Immobilientyp
GebäudeZustand
GutEnergie
Energielabel:GEmissionen:999 kg CO₂ m² / JahrEmissionen
Energielabel:GEmissionen:999 kg CO₂ m² / Jahr
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
3.678 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
3.678 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
1.030.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
106.785 €
Gesamtkosten der Immobilie:
1.136.785 €
Eigenkapital:
206.000 €
Hypothekenbetrag:
930.785 €
Gesamtzinsen:
393.196 €
Gesamtkosten mit Hypothek
1.529.981 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.