Calcula tu hipoteca
Compara ofertas de distintos bancos.
Terrassa
Casa al Centre de la Ciutat i amb accés a dos carrers. Tot i que la finca té una única referència cadastral consta de tres plantes amb entrades independents i amb accés a cada una de les vivendes des de l'escala de la finca. S'està tramitant la divisió horitzontal de l'edifici en tres plantes d'alçada i amb una vivenda per replà, tot i que també es pot mantenir com una finca única.
Actualment consta de: una Planta Baixa de 125m2 amb sortida a un Pati de 12m2 i un Cobert al final del Pati de 38m2 que té accés també pel carrer de darrera; una Planta 1a de 85m2 amb sortida a una Terrassa de 40m2 i la Planta 2a de 77m2 que té una terrassa de 15m2.
Les tres vivendes són molt semblants i disposen de: un rebedor, 2 habitacions (15 i 7m2), un estudi de 5m2, un vestidor/traster de 3m2, Menjador-Sala d'estar de 20m2. Cuina independent, 1 Bany i Safareig.
La casa de sostres alts que donen sensació d'amplitud, amb paviment hidràulic, porticons i tancaments de fusta i ampli lluernari a l'escala,.... està per reformar al seu gust. Orientació Sud.
Zona amb tots els serveis: Escoles, Botigues, Comerç, Restaurants, Parades de Bus, Zona d'oci.... a 10 minuts de l'Estació de Ferrocarrils Rambla d'Egara, Parc de Vallparadís i amb fàcil accés a l'autopista C-58.
Si busques metres i una bona ubicació..., no t'ho perdis i vine a veure-la.
Tipo de inmueble
Orientación
Estado
Amueblado
Consumo energía
Emisiones
Compara ofertas de distintos bancos.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Ahorra un 30% en un servicio 5 estrellas.
Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.