Conecta tu hogar
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Sant Pere de Ribes
Fantàstic dúplex amb golfes, terrassa solàrium, llar de foc i pàrquing a Les Roquetes, Sant Pere de Ribes.
Descobreix aquest lluminós dúplex en venda a Les Roquetes, una de les zones més pràctiques i familiars de Sant Pere de Ribes, molt a prop de l’Ajuntament. Situat en un segon pis d’una finca amb ascensor, aquest habitatge destaca per la seva amplitud, la seva claredat i els seus espais pensats per oferir el màxim confort en el dia a dia.
Amb 92 m² i recent reformat, aquest habitatge s’organitza en dues plantes. La principal es distribueix en 2 habitacions, incloent una suite doble amb bany complet, totes elles amb llum natural i un ambient molt acollidor. La cuina independent és pràctica i funcional, mentre que el gran menjador de 30,7 m², amb llar de foc, sostres alts i sortida a un balcó ampli, es converteix en el cor de la casa: un espai càlid i perfecte per compartir moments en família. La planta superior acull unes golfes polivalents de 20 m², ideals com a estudi, sala de jocs o espai de teletreball. Aquest espai inclou safareig i té accés directe a una terrassa-solàrium de 20 m², un lloc privilegiat per gaudir del sol, relaxar-se o crear-hi una zona chill-out.
L’immoble està equipat amb armaris encastats, aire condicionat per conductes (fred i calor) i calefacció amb radiadors a totes les estances. Disposa de parquet i porcel·lànic a les zones humides, així como tancaments d’alumini amb doble vidre. A més, el pis inclou plaça d’aparcament a la mateixa finca, i es troba en perfecte estat, llest per entrar a viure.
Amb tots els serveis essencials a l’abast: escoles, parcs infantils, centre esportiu, Ajuntament i grans zones verdes, aquesta propietat es converteix en la teva millor opció.
No t’ho pensis més i truca’ns per fer una visita!
l preu indicat a l'anunci no inclou els impostos de la compra ni les despeses de notaria i registre.
Tipo de inmueble
Disponibilidad
Orientación
Agua caliente
Calefacción
Estado
Antigüedad
Planta
Ascensor
Amueblado
Energía
Emisiones
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
911 € *
* Provisional sujeto a estudio y oferta de CaixaBank
¿Ya estás buscando financiación?
Te ayudamos a encontrar la opción que mejor se adapta a ti.
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Tu cuota mensual
911 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
* Provisional sujeto a estudio y oferta de CaixaBank
Precio del inmueble:
254.000 €
Impuestos y gastos:
27.471 €
Coste total del inmueble:
281.471 €
Ahorro aportado:
50.800 €
Importe de la hipoteca:
230.671 €
Intereses totales:
97.444 €
Coste total con hipoteca
378.915 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
¿Ya estás buscando financiación?
Te ayudamos a encontrar la opción que mejor se adapta a ti.
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.