Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 hab.
- 1 baño
- 57 m²
- 2ª Planta
Piso en venta en Llevant
Igualada
Fantàstic pis de 52 m2 situat en una de les zones més demandades d’Igualada, a tocar de l’estació d’autobusos i ferrocarrils (línia Igualada – Barcelona) i amb excel·lent connexió amb les principals vies de comunicació, A-2 i N-II. Una ubicació estratègica que combina comoditat, mobilitat i qualitat de vida.
L’habitatge destaca per la seva lluminositat, distribució funcional i molt bon estat de conservació, convertint-lo en una opció versàtil i atractiva per a diferents perfils de comprador.
Disposa d’un ampli menjador molt lluminós, amb sortida directa a un balcó de 5 m2, una habitació doble, cuina independent i un bany complet amb banyera.
Els acabats de qualitat aporten confort i calidesa a tot l’habitatge:
Aire condicionat amb bomba de calor
Terra de parquet
Tancaments d’alumini en color fosc
Inclou plaça de pàrquing i traster al mateix edifici, un valor afegit molt destacable a la zona. Edifici amb ascensor.
Pis en perfecte estat, llest per entrar-hi a viure.
La seva ubicació permet tenir tots els serveis essencials a poca distància: centres mèdics, hospital, farmàcies, escoles, instituts, supermercats, comerç de proximitat, mercat municipal, zones verdes i esportives, així com parcs infantils.
A les fotografies es pot consultar l’etiqueta de qualificació energètica.
✨ Una oportunitat equilibrada entre ubicació, comoditat i qualitat.
Contacta amb nosaltres i concertem una visita sense compromís.
Características
Tipo de inmueble
PisoDisponibilidad
Sin restriccionesAgua caliente
ElectricidadEstado
Casi nuevoGaraje
PrivadoPlanta
2ª PlantaAscensor
SíAmueblado
SíEnergía
Etiqueta de calificación energética:DEmisiones:87 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:DEmisiones:21 kg CO₂ m² / año
- Aire acondicionado
- Parquet
- Terraza
- Trastero
- Electrodomésticos
- Cocina Equipada
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
505 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
505 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
140.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
15.903 €
Coste total del inmueble:
155.903 €
Ahorro aportado:
28.000 €
Importe de la hipoteca:
127.903 €
Intereses totales:
54.031 €
Coste total con hipoteca
209.934 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.