Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 2 baños
- 84 m²
- 3ª Planta
Piso en venta en Carrer de Pau Vila I Dinarès, Eixample Sud – Migdia
Girona Capital
Et presentem en EXCLUSIVA un pis únic al cor del Parc de Migdia, una de les zones més sol·licitades i apreciades de Girona. Migdia és un entorn ideal per a famílies, amb excel·lents connexions, tots els serveis a peu de carrer i una qualitat de vida molt valorada per aquells que busquen un lloc tranquil i pràctic per viure.
EDIFICI 2007
Situat en una tercera planta amb ascensor, aquest habitatge combina comoditat, amplitud i modernitat en un entorn privilegiat. El pis compta amb 84 m² construïts i actualment disposa de dos dormitoris, ja que el projecte original en contemplava tres, però un d'ells es va integrar al saló-menjador, creant un espai molt més ampli, lluminós i acollidor, ideal per gaudir en família o amb amics. Si ho desitges, sempre tindràs l'opció de recuperar fàcilment el tercer dormitori. Des del saló s'accedeix a una terrassa amb vistes obertes al Parc de Migdia, un racó perfecte per relaxar-se a l'aire lliure.
El pis destaca pels seus sostres alts, que aporten una agradable sensació d'amplitud i elegància, i per haver estat recentment pintat, cosa que et permetrà estrenar un ambient fresc i cuidat des del primer dia.
Es lliura completament moblat i amb la cuina equipada, amb electrodomèstics nous de 2024, com la nevera i la rentadora-assecadora, forn a estrenar, la qual cosa et permetrà instal·lar-te sense preocupar-te de res. A més, disposa de persianes automàtiques a totes les finestres, aire condicionat per conductes i calefacció de gas amb una caldera nova de 2023, garantint el màxim confort durant tot l'any.
La comoditat es completa amb una plaça d'aparcament opcional (25.000 €) situada molt a prop de l'ascensor, que connecta directament amb l'habitatge, facilitant l'accés i el dia a dia. El pis es troba llest per ser lliurat immediatament.
Aquest pis no és només un habitatge, és una oportunitat de viure en un entorn verd i familiar, amb amplis espais d'esbarjo i, al mateix temps, l'avantatge de tenir tots els serveis de la ciutat al teu abast. Un habitatge que combina qualitat, ubicació i benestar.
Disposem d’un tour virtual en 360°; contacta’ns i te’l fem arribar.
Impostos i despeses no inclosos en el preu.
Características
Tipo de inmueble
PisoDisponibilidad
Sin restriccionesOrientación
NoresteAgua caliente
Gas naturalCalefacción
Gas naturalEstado
Muy bienAntigüedad
10 a 20 añosPlanta
3ª PlantaAscensor
SíAmueblado
SíEnergía
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:162 kg CO₂ m² / añoEmisiones
Etiqueta de calificación energética:EEmisiones:31 kg CO₂ m² / año
- Aire acondicionado
- Armarios
- Parquet
- Terraza
- Suite - con baño
- Electrodomésticos
- Horno
- Lavadora
- Microondas
- Nevera
- TV
- Internet
- Lavadero
- Cocina Equipada
Tipo de interés
Cuota mensual estimada
1.353 €
Servicio ofrecido por
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Desglose de la hipoteca
Tu cuota mensual
1.353 € *
Durante 30 años (360 cuotas)
Precio del inmueble:
378.000 €
Impuestos y gastos de la compra:
39.999 €
Coste total del inmueble:
417.999 €
Ahorro aportado:
75.600 €
Importe de la hipoteca:
342.399 €
Intereses totales:
144.641 €
Coste total con hipoteca
562.640 €
Capital + intereses + impuestos y gastos
Fotocasa no actúa como intermediario financiero. La información proporcionada tiene carácter orientativo, basándose en información pública en el mercado. Será la entidad de crédito quién contacte con el potencial prestatario para negociar, facilitar y pactar las condiciones financieras aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.