Seguro de impago de propietarios
Garantizamos el cobro de la renta de alquiler.
Girona Capital
Habitatge situat a l’emblemàtic edifici Cadesbank (Bolet 2), amb espectaculars vistes a la Plaça Catalunya i al Barri Vell de Girona.
Disposa d’un dormitori doble exterior, un acollidor menjador, cuina americana moderna totalment equipada i bany amb plat de dutxa arran de terra i mampara.
Habitatge completament moblat i equipat, preparat per a ocupació immediata sense necessitat d’alta de subministraments.
La renda mensual és de 725 €, equivalent a la del darrer contracte d’habitatge habitual formalitzat a l’immoble en els últims cinc anys. Inclou despeses de comunitat amb servei de consergeria, càmeres de seguretat a l’edifici, aigua, aigua calenta sanitària i calefacció durant tot l’any.
Destinat exclusivament a estades temporals per necessitat transitòria d’allotjament (estudis, motius mèdics, reformes de l’habitatge habitual, estades professionals puntuals o situacions similars). No constitueix domicili permanent ni residència habitual.
Durada determinada i pactada prèviament segons la causa de l’estada.
L’estada haurà d’acreditar una causa temporal real i justificable mitjançant documentació, d’acord amb la normativa vigent.
Tipo de inmueble
Disponibilidad
Tipo de alquiler
Calefacción
Estado
Planta
Ascensor
Amueblado
Energía
Emisiones
Garantizamos el cobro de la renta de alquiler.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.
Contrata luz y gas online, sin permanencia
Cuéntanos qué has visto para poder corregirlo.