Connect your home
Choose the Fiber that best suits you.
Cardedeu
Es ven pis de 70m2 ampli i lluminós, perfectament distribuït per aprofitar cada racó de l’habitatge. En accedir a través del rebedor arribem a la cuina: és espaiosa i funcional amb una pràctica galeria que ofereix ventilació natural i un espai extra aprofitable com a zona de rentat/assecat o rebost.
Trobem un acollidor i ampli menjador amb sortida directa a un balcó, ideal per gaudir de l’aire fresc, esmorzar a l’exterior o relaxar-se després d’un dia intens.
L’habitatge compta amb tres habitacions. L’habitació principal té sortida a balcó i armaris encastats. De les altres dues habitacions trobem una de doble amb armari encastat i una d’individual. Permeten adaptar-se a les necessitats de cada família: 2on dormitori principal, habitació infantil, despatx o sala polivalent. El bany és complet amb dutxa i mampara.
El pis disposa de calefacció i d’aire condicionat/bomba de calor al menjador. Els tancaments són d’alumini amb doble vidre. Es troba en molt bon estat, permet entrar-hi a viure sense necessitat de reformes immediates.
Es tracta d’una 1a planta sense ascensor, l'opció ideal per a qui busca comoditat, llum i una distribució pràctica ubicat al centre de Cardedeu, a 3 minuts caminant de l’estació. Perfecte tant per a famílies com per a inversors.
UBICACIÓ:
Ubicat entre Granollers i Llinars del Vallès, i a poca distància de La Roca del Vallès, aquest municipi és ideal per viure envoltat de natura i alhora és accessible per establir-s'hi.
És el poble ideal on trobareu tots els serveis però que permet escapar del ritme frenètic de la ciutat sense renunciar a les seves comoditats. En els darrers anys, Cardedeu, al Vallès Oriental, s'ha convertit en una de les opcions més atractives gràcies al seu entorn natural, el llegat arquitectònic i la proximitat amb la capital catalana.
HIPOTECA ING:
Si ho necessites, t’assessorem en el procés d’obtenció de la teva hipoteca. Tenim un agent comercial de Nationale Nederlanden a la teva disposició per ajudar-te en la teva hipoteca de ING. Posa’t en contacte amb nosaltres i t’informarem.
Property type
Availability
Hot water
Heating
Floor
Lift
Furnished
Energy
Emissions
Interest type
Estimated monthly payment
890 € *
* Provisional, subject to study and offer from CaixaBank
Are you already looking for finance?
We help you find the option that best suits you.
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Your monthly payment
890 € *
For 30 years (360 payments)
* Provisional, subject to study and offer from CaixaBank
Property price:
248.000 €
Taxes and Fees:
26.871 €
Total property cost:
274.871 €
Savings contributed:
49.600 €
Mortgage amount:
225.271 €
Total Interest:
95.162 €
Total cost with mortgage
370.033 €
Principal + interest + taxes and fees
Are you already looking for finance?
We help you find the option that best suits you.
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Choose the Fiber that best suits you.
Get electricity and gas online, no contract required
Please let us know about it so we can correct it.