Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 895 sqm
Building for sale in Calle Mq Caldes Montbui, Eixample Sud – Migdia
Girona Capital
Es posa a la venda edifici complet situat en una de les zones amb més projecció de Girona, al barri de Migdia, amb excel·lent connexió amb el centre de la ciutat i tots els serveis essencials a pocs minuts.
L'immoble consta de quatre plantes amb una distribució de dos pisos per planta, sumant un total de 8 habitatges, a més de dos locals comercials a la planta baixa, ideals per a rendiment immediat o desenvolupament d'activitat pròpia.
Edifici amb gran potencial tant per a inversors com per a projectes de rehabilitació o revalorització, amb múltiples possibilitats: lloguer residencial, divisió horitzontal, coliving o ús mixt residencial-comercial.
Ubicat en una zona consolidada, amb demanda creixent i molt ben comunicada, a prop de centres educatius, comerços, transport públic i zones verdes.
Una oportunitat única per adquirir un actiu amb alta rendibilitat en una de les millors zones de Girona.
#ref:28006
More filters
Property type
BuildingCondition
Very goodEnergy
Energy rating label:GEmissions:999 kg CO₂ m² / yearEmissions
Energy rating label:GEmissions:999 kg CO₂ m² / year
Interest type
Estimated monthly payment
6.700 €
Service offered by
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Mortgage breakdown
Your monthly payment
6.700 € *
For 30 years (360 payments)
Property price:
1.880.000 €
Taxes and purchase expenses:
191.785 €
Total property cost:
2.071.785 €
Savings contributed:
376.000 €
Mortgage amount:
1.695.785 €
Total interest:
716.359 €
Total cost with mortgage
2.788.144 €
Principal + interest + taxes and fees
Fotocasa does not act as a financial intermediary. The information provided is for guidance only, based on publicly available market information. The credit institution will contact the potential borrower to negotiate, facilitate, and agree upon the applicable financial conditions.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.