Contrata luz y gas online, sin permanencia
Floor zum Verkauf in Carrer D'en Narcís Monturiol, Sant Narcís
Girona Capital
Gehört zur Obra Nova A Monturiol-Aktion
Estrena casa al cor de Girona! Presentem aquest espectacular dúplex en planta baixa d'obra nova, situat al carrer Narcís Monturiol, una ubicació privilegiada a només 3 minuts a peu de la Plaça Marquès de Camps. Una oportunitat única per viure al centre amb el confort d'un edifici de construcció recent.
Aquest habitatge tipus dúplex destaca pel seu disseny funcional i modern, amb una superfície total construïda de 109,82 m² i una superfície útil de 88,58 m², distribuïts intel·ligentment en dues plantes per separar la zona de dia de la zona de nit.
DISTRIBUCIÓ L'habitatge es distribueix de la següent manera segons plànol:
Planta Baixa (Zona de Dia): Amb una superfície construïda de 60,82 m² , hi trobem un ampli saló-menjador amb cuina oberta integrada, creant un espai diàfan i modern. En aquesta mateixa planta, disposem d'una (1) habitació doble (ideal per a despatx o convidats) i un (1) bany complet amb dutxa, a més de l'accés a les escales.
Planta Altell (Zona de Nit): Amb una superfície construïda de 49,00 m² , aquesta planta superior acull la zona de descans amb dos (2) habitacions addicionals i un segon (1) bany complet que dona servei a aquesta planta.
CARACTERÍSTIQUES PRINCIPALS
Tipus: Dúplex Planta Baixa + Altell.
Superfície: 109 m² construïts / 88 m² útils.
Habitacions: 4 en total (1 a planta baixa, 3 a l'altell).
Banys: 2 complets.
Estat: Obra nova a estrenar.
Ubicació: Carrer Narcís Monturiol 9, Girona.
L'ENTORN Ubicació immillorable al centre de l'Eixample de Girona, envoltat de serveis, comerços, col·legis i amb excel·lent connexió de transport públic.
No deixis escapar aquesta oportunitat de viure al centre en un pis totalment nou. Contacta amb nosaltres per a més informació o per concertar una visita!
Merkmale der Immobilie
Grundeigenschaften
Innen
Energieausweis
Eigenschaften dieser Aktion
3 Gehäuse bei dieser Aktion
Gehört zur
Obra Nova a Monturiol
Aktion From 350.000 €
Carrer D'en Narcís Monturiol, Girona Capital
- Rooms:Von 3 bis 4
- Bathrooms:2
- Surface:Von 120 m² bis 160 m²
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
1.253 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
1.253 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
350.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
37.199 €
Gesamtkosten der Immobilie:
387.199 €
Eingebrachte Ersparnisse:
70.000 €
Hypothekenbetrag:
317.199 €
Gesamtzinsen:
133.996 €
Gesamtkosten mit Hypothek
521.195 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.