Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 5 Zi.
- 5 Badezimmer
- 315 m²
Einfamilien-Reihenhaus zum Verkauf in Calle Güell I Ferrer, 7, Sol i Padris - Sant Oleguer
Sabadell
🏡 Casa exclusiva de disseny amb tecnologia d’avantguarda a Sabadell
Propietat única pel seu alt disseny arquitectònic i pel conjunt de prestacions sostenibles i d’eficiència energètica que ofereix.
Equipada amb sistema de generació elèctrica mitjançant plaques solars i bateries, punt de recàrrega per a vehicle elèctric, climatització per aerotèrmia i domòtica integral.
A més, disposa d’ascensor, piscina climatitzada amb coberta mòbil practicable i sistema de reutilització d’aigües grises.
A la planta baixa trobem un acollidor vestíbul distribuïdor amb accés a l’ascensor, lavabo de cortesia i una àmplia sala polivalent amb sortida directa al jardí i a la piscina climatitzada. Aquesta planta compta també amb garatge, sala tècnica amb sistema d’aerotèrmia, traster i espai per a altres instal·lacions.
La primera planta, accessible per escala moderna o ascensor, ofereix una espaiosa sala d’estar amb accés a terrassa-balcó, un bany complet i una cuina office de disseny connectada amb la zona de rentat.
A la segona planta hi trobem una habitació doble amb bany complet i una suite principal amb ampli vestidor i bany privat.
La buhardilla corona la casa amb un gran espai diàfan i una terrassa privada, ideal com a zona d’estudi, despatx o sala d’oci.
Una habitatge excepcional,
Eigenschaften
Immobilientyp
ReihenhausVerfügbarkeit
Uneingeschränkt verfügbarZustand
GutAlter
1 bis 5 JahreGarage
PrivatAufzug
NeinMöbliert
NeinEnergie
Energielabel:BEmissionen:47 kg CO₂ m² / JahrEmissionen
Energielabel:BEmissionen:9 kg CO₂ m² / Jahr
- Klimaanlage
- Schränke
- Heizung
- Garten
- Parkett
- Terrasse
- Swimming Pool
- Waschküche
- Cocina Equipada
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
3.029 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
3.029 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
849.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
87.397 €
Gesamtkosten der Immobilie:
936.397 €
Eingebrachte Ersparnisse:
169.800 €
Hypothekenbetrag:
766.597 €
Gesamtzinsen:
323.838 €
Gesamtkosten mit Hypothek
1.260.235 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.