Contrata luz y gas online, sin permanencia

Manlleu
Fantàstic pis en venda a Manlleu, amb una superfície de 90 m², situat en una quarta planta d’un edifici amb ascensor, que destaca per la seva gran lluminositat i les múltiples possibilitats que ofereix. L’habitatge es distribueix de manera molt funcional, amb 4 habitacions que permeten adaptar l’espai tant per a famílies com per a qui necessiti despatx o zones polivalents. Disposa de 2 banys complets, un ampli i acollidor menjador amb molta entrada de llum natural i una cuina independent, ideal per als amants de la cuina que valoren tenir un espai propi.A més, compta amb una terrassa de 3 m², perfecta per prendre l’aire, col·locar-hi plantes o gaudir d’un petit espai exterior.El pis està equipat amb calefacció de gas, garantint confort durant els mesos més freds. Tot i que necessita actualització, és un habitatge amb molt potencial per reformar-lo al teu gust i convertir-lo en la llar que sempre has desitjat.La finca disposa d’ascensor, fet que aporta comoditat en el dia a dia. El preu inclou una plaça de pàrquing independent al soterrani de l’edifici, molt pràctica i valorada, així com un traster de 6 m² situat a la planta altell, ideal per a emmagatzematge extra.Una oportunitat excel·lent per adquirir un habitatge ampli, lluminós i amb moltes possibilitats en una zona céntrica de Manlleu. Superficie construida 90 m2 i útil 80 m2. CHB01897126001 Necessita reforma Impostos vigents a la compra amb tipus general 10%. despeses Notarials i Registre segons arancel. Comercialitza Proman AICAT1986 API A10272. El propietari no és gran tenidor.
Immobilientyp
Verfügbarkeit
Zustand
Alter
Garage
Etage
Aufzug
Möbliert
Energie
Emissionen
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
427 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
427 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
118.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
13.703 €
Gesamtkosten der Immobilie:
131.703 €
Eingebrachte Ersparnisse:
23.600 €
Hypothekenbetrag:
108.103 €
Gesamtzinsen:
45.667 €
Gesamtkosten mit Hypothek
177.370 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Contrata luz y gas online, sin permanencia

Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.

Sagen Sie uns, was Sie entdeckt haben, damit wir es korrigieren können.