Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 4 Zi.
- 2 Badezimmer
- 175 m²
Haus oder Chalet zum Verkauf in Tagamanent, Les Franqueses del Vallès
Les Franqueses del Vallès
Descobriu aquesta magnífica casa a tres vents a Corró d'Avall, una joia en una ubicació immillorable que combina la tranquil·litat d'un entorn residencial amb una excel·lent connexió. Si busqueu una llar amb molta llum natural i en perfecte estat de conservació, acaba de trobar-lo!
Construïda el 1995, aquesta propietat ha estat cuidada amb un afecte excepcional pels seus únics propietaris, fet que es tradueix en un manteniment impecable llest per entrar a viure.
Distribució Ideal per a la Vida Familiar
La casa presenta una distribució summament pràctica i funcional:
Planta Principal: Des d´una cuidada zona enjardinada s´accedeix a un espaiós distribuïdor. Aquí trobareu el saló menjador amb llar de foc, un espai acollidor amb sortida directa a la zona exterior. La cuina, reformada i molt lluminosa, és un delit per als amants de la gastronomia. En aquesta mateixa planta, hi ha un lavabo de cortesia i l'accés directe al garatge.
Primera Planta: La zona de nit es compon de quatre habitacions i dos banys complets. Inclou una habitació tipus suite amb bany propi, dues habitacions dobles i una habitació individual, perfectes per adaptar-se a les necessitats de qualsevol família.
Planta superior (golfes): Gaudiu d'un amplíssim espai diàfan amb infinites possibilitats (despatx, sala de jocs, gimnàs). Aquest ambient es complementa amb una terrassa espectacular d'aproximadament 30 m2, ideal per sopars a l'aire lliure i moments de relax.
L´habitatge està equipat amb acabats d´alta qualitat que garanteixen el màxim confort i durabilitat: terres de marbre i gres, finestres d´alumini amb doble vidre per a un òptim aïllament, tendals elèctrics, calefacció de gas i aire condicionat. Tot això en excel·lent estat de conservació.
A més, la propietat compta amb un garatge amb capacitat per a un vehicle, zona de safareig i un pràctic traster.
Aquesta casa és una oportunitat excepcional per establir la seva nova llar. La llum, l'estat i la ubicació la converteixen en un immoble d'alt valor.
No dubtis a contactar amb nosaltres si creus que és la casa que buscaves, resoldrem qualsevol consulta i t'assessorarem, en tot allò que puguis necessitar!
Eigenschaften
Immobilientyp
Haus oder ChaletVerfügbarkeit
Uneingeschränkt verfügbarZustand
NeuwertigAlter
30 bis 50 JahreGarage
PrivatAufzug
NeinMöbliert
NeinEnergie
Energielabel:GEmissionen:330 kg CO₂ m² / JahrEmissionen
Energielabel:FEmissionen:69 kg CO₂ m² / Jahr
- Terrasse
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
1.855 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
1.855 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
519.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
54.247 €
Gesamtkosten der Immobilie:
573.247 €
Eingebrachte Ersparnisse:
103.800 €
Hypothekenbetrag:
469.447 €
Gesamtzinsen:
198.311 €
Gesamtkosten mit Hypothek
771.558 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.