Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 Zi.
- 2 Badezimmer
- 124 m²
- 3. Obergeschoss
Wohnung zum Verkauf in Carrer del Lluçanès, 6, Sant Gervasi i la Bonanova
Barcelona Capital
Aquest agradable habitatge de 124 m² ofereix una reforma acurada i una tranquil·litat excepcional en una de les zones residencials més valorades de Barcelona.
Un ampli rebedor distribueix de manera molt funcional totes les estances. L’estada principal es compon d’un saló-menjador orientat a nord-est, amb una finestra al saló i una altra a la zona de menjador, connectat amb una cuina oberta orientada a sud-est que crea un espai còmode i acollidor per compartir àpats i trobades amb família i amistats.
La zona de nit disposa d’una habitació doble amb llar de foc en funcionament i armaris encastats, que aporten calidesa i un bon espai d’emmagatzematge. Des del dormitori s’accedeix a un balcó tancat amb fusteria d’alumini i una finestra de sòl a sostre que permet aprofitar millor l’espai i la vista exterior.
El bany principal compta amb jacuzzi per relaxar-se al final del dia, a més d’un lavabo de cortesia amb plat de dutxa. L’habitatge inclou una pràctica zona de bugaderia i rebost, molt útil per al dia a dia.
IMPORTANT “Habitatge amb una sola habitació molt espaiosa, amb opció de fer-ne tres.”
Disposa d’aire condicionat fred/calor per conductes, així com de calefacció i aigua calenta sanitària comunitàries, que contribueixen al confort i a una gestió més eficient dels consums. Les obertures exteriors ofereixen agradables vistes obertes cap a la zona de la Torre Castanyer i al col·legi Jesús Maria, reforçant la sensació d’amplitud i privacitat.
La finca, construïda l’any 1967, disposa de servei de porteria, dos ascensors i està adaptada per a persones amb mobilitat reduïda, fet que en facilita l’accés en el dia a dia.
A l’entorn immediat hi ha comerços, supermercats, farmàcies, centre de salut, escoles, equipaments esportius i parcs infantils, i el barri està perfectament connectat amb el centre mitjançant FGC, metro i diverses línies d’autobús.
Si busques un pis reformat, confortable i especialment tranquil a Sant Gervasi - La Bonanova, aquesta pot ser la teva nova llar. Demana’ns tota la informació que necessitis i organitzarem una visita sense compromís.
El pis disposa de tres places d’aparcament al mateix edifici, amb accés directe mitjançant ascensor, que es poden adquirir a part o negociar conjuntament amb l’habitatge. Preu a consultar.
S'informa als clients que les despeses de notari, registrals i despeses d'ITP estan excloses del preu.
Si no ens trobes al telèfon, envia'ns una sol·licitud d'informació i et trucarem com més aviat millor.
A Girona House t'oferim un tracte proper, integral i ètic. T'acompanyem pas a pas amb el nostre equip per assessorar-te en cadascun dels processos de la compra per fer realitat la compra del teu immoble, de manera fàcil i amena.
Eigenschaften
Immobilientyp
WohnungVerfügbarkeit
Uneingeschränkt verfügbarAusrichtung
NordwestenWarmwasser
ErdgasHeizung
ErdgasZustand
NeuwertigAlter
50 bis 70 JahreGarage
PrivatEtage
Erdgeschoss / ParterreAufzug
JaMöbliert
NeinEnergie
Energielabel:GEmissionen:999 kg CO₂ m² / JahrEmissionen
Energielabel:GEmissionen:999 kg CO₂ m² / Jahr
- Klimaanlage
- Schränke
- Parkett
- Elektrische Haushaltsgeräte
- Backofen
- Pförtner
- Balkon
- Waschküche
- Cocina Equipada
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
2.054 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
2.054 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
575.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
59.847 €
Gesamtkosten der Immobilie:
634.847 €
Eingebrachte Ersparnisse:
115.000 €
Hypothekenbetrag:
519.847 €
Gesamtzinsen:
219.602 €
Gesamtkosten mit Hypothek
854.449 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.