Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 1 Badezimmer
- 400 m²
Geschaftsraum zum Verkauf in Carrer de Roger de Flor, Les Roquetes
Sant Pere de Ribes
Espectacular local comercial cantoner amb màxima visibilitat al Parc Central de Les Roquetes, Sant Pere de Ribes.
Et presentem una oportunitat única per al teu negoci: un impressionant local comercial de 400 m² totalment exterior i cantoner, situat al nou complex residencial ANERA, al cor del futur nucli comercial i de serveis més important de Les Roquetes.
Amb alçades de fins a 5 metres i una planta diàfana fàcilment adaptable, aquest espai ofereix la flexibilitat ideal per a qualsevol activitat: supermercat, centre mèdic, gimnàs, cafeteria, botiga especialitzada o establiment de restauració.
El local compta amb sortida de fums, dues portes d’accés independents i accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda. Els seus 10 grans finestrals permeten fins a 24 metres lineals d’aparador, garantint una visibilitat excepcional i una gran entrada de llum natural.
La zona del Parc Central de Les Roquetes es convertirà en el principal focus de creixement del municipi, amb més de 1.200 habitatges nous i nous equipaments culturals i esportius ja planificats. Una àrea en plena expansió que atrau residents, famílies i nous negocis, creant un entorn ideal per consolidar o iniciar la teva activitat i a 10 minuts de les principals poblacions de la zona: Vilanova i la Geltrú i Sitges.
Un espai nou, modern i amb un futur prometedor. Contacta amb nosaltres i vine a conèixer el teu pròxim local comercial.
El preu indicat a l'anunci no inclou els impostos de la compra ni les despeses de notaria i registre.
Eigenschaften
Immobilientyp
GewerbeobjektAusrichtung
SüdenZustand
NeuwertigAlter
1 bis 5 JahreMöbliert
NeinEnergie
Energielabel:BEmissionen:31 kg CO₂ m² / JahrEmissionen
Energielabel:BEmissionen:6 kg CO₂ m² / Jahr
- Rauchabzug
Zinsart
Geschätzte monatliche Rate
1.068 €
Dienstleistung angeboten von
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Hypothekenaufschlüsselung
Ihre monatliche Rate
1.068 € *
Für 30 Jahre (360 Raten)
Immobilienpreis:
298.000 €
Steuern und Kaufnebenkosten:
31.871 €
Gesamtkosten der Immobilie:
329.871 €
Eingebrachte Ersparnisse:
59.600 €
Hypothekenbetrag:
270.271 €
Gesamtzinsen:
114.172 €
Gesamtkosten mit Hypothek
444.043 €
Kapital + Zinsen + Steuern und Kosten
Fotocasa agiert nicht als Finanzvermittler. Die bereitgestellten Informationen dienen lediglich der Orientierung und basieren auf öffentlich zugänglichen Marktinformationen. Das Kreditinstitut wird den potenziellen Kreditnehmer kontaktieren, um die anwendbaren finanziellen Bedingungen zu verhandeln, zu erleichtern und zu vereinbaren.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.