Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 2 habs.
- 1 bany
- 87 m²
- 1ª Planta
Pis en venda a Plaza España - Corte Inglés
Vigo
PISO EXTERIOR DE UNOS 90 M2, EN EDIFICIO REHABILITADO EN EL CENTRO.
LA VIVIENDA SE HA REFORMADO, CAMBIANDO LAS VENTANAS, LA INSTALACIÓN ELECTRICA, ILUMINACIÓN, RECIÉN PINTADA.
LA DISTRIBUCIÓN ES EN DOS DORMITORIOS, UN CUARTO DE BAÑO COMPLETO, UN ASEO SIN MUEBLES NI SANITARIOS, UN CUARTO PARA ARMARIOS, COCINA AMPLIA Y EQUIPADA CON UNA TERRAZA LAVADERO,Y UN AMPLIO SALÓN EXTERIOR.
UBICACION MUY CÉNTRICA CERCA DEL CORTE INGLES Y DEL CENTRO DE VIGO, LA CALLE DEL PRINCIPE ESTA A ESCASOS METROS, ZONA DE COLEGIOS, COMERCIOS, OCIO Y RESTAURACION.
CONTACTE CON EL 986.11.87.70 PARA ORGANIZAR UNA VISITA.
Característiques
Tipus d'immoble
PisDisponibilitat
Sense restriccionsAigua calenta
ElectricitatCalefacció
ElectricitatEstat
Molt béPlanta
1a PlantaAscensor
SíMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:GEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Armaris
- Traster
- Electrodomèstics
- Balcó
- Porta Blindada
- Cuina Equipada
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
843 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
843 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
240.000 €
Impostos i despeses de la compra:
21.271 €
Cost total de l'immoble:
261.271 €
Estalvi aportat:
48.000 €
Import de la hipoteca:
213.271 €
Interessos totals:
90.093 €
Cost total amb hipoteca
351.364 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.