Contrata luz y gas online, sin permanencia
- 3 habs.
- 3 banys
- 129 m²
- 970 m² terreny
Casa o xalet en venda a Vallgorguina
Vallgorguina
Oportunitat única per viure a Can Puigdemir, una urbanització tranquil·la i molt propera al nucli de Vallgorguina. Aquesta casa 4 vents d’una sola planta ofereix comoditat i espai en un entorn privilegiat envoltat de natura.
L’habitatge de 85m2 disposa de 3 habitacions, dues d’elles dobles, ideals per a famílies o per qui busca espai addicional. Compta amb dos banys complets amb banyera, que aporten funcionalitat i confort. La sala menjador té 23 m2 és àmplia i lluminosa i té sortida a la terrassa davantera de 17m2 , equipada amb una llar de foc que crea un ambient càlid i acollidor per gaudir de moments especials.
Trobem tancaments amb doble vidre.
A l’exterior, trobaràs un porxo privat i una barbacoa, perfecte per relaxar-se a l’aire lliure i gaudir de la tranquil·litat de la zona. La parcel.la és de 970m2. El garatge té 45m2 amb espai per a 2 cotxes i disposa d’un pràctic lavabo. El garatge té accés directe des del carrer a través d’una rampa.
La ubicació a Can Puigdemir permet gaudir de la proximitat als serveis del poble (escola, CAP, comerços) i d’una excel·lent comunicació amb Barcelona, Girona, Sant Celoni i Arenys, la platja.
Si vols viure en una casa única, còmoda i envoltada de natura, aquesta és la teva oportunitat. Contacta’ns per a més informació i assessorament hipotecari.
Característiques
Tipus d'immoble
Casa o xaletDisponibilitat
Sense restriccionsOrientació
SudAigua calenta
ElectricitatEstat
Molt béGaratge
PrivatAscensor
NoMoblat
NoEnergia
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:999 kg CO₂ m² / anyEmissions
Etiqueta de qualificació energètica:FEmissions:999 kg CO₂ m² / any
- Gres Ceràmica
- Jardí Privat
- Terrassa
- Traster
- Balcó
Tipus d'interès
Quota mensual estimada
1.182 €
Servei ofert per
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Desglossament de la hipoteca
La teva quota mensual
1.182 € *
Durant 30 anys (360 quotes)
Preu de l'immoble:
330.000 €
Impostos i despeses de la compra:
35.199 €
Cost total de l'immoble:
365.199 €
Estalvi aportat:
66.000 €
Import de la hipoteca:
299.199 €
Interessos totals:
126.392 €
Cost total amb hipoteca
491.591 €
Capital + interessos + impostos i despeses
Fotocasa no actua com a intermediari financer. La informació proporcionada té caràcter orientatiu, basant-se en informació pública al mercat. Serà l'entitat de crèdit qui contacti amb el potencial prestatari per negociar, facilitar i pactar les condicions financeres aplicables.
Elige la Fibra que mejor se adapte a ti.